طهماسبی در جمع بسیج رسانه گلستان:

معاون استاندار گلستان گفت :من یک اصلاح طلب حکومتی ام و اگر امر دایر شود بین حکومت و حزب ،حاکمیت را انتخاب می کنم چون به رهبری اعتقاد دارم و اگر ایشان نبود ایران از افغانستان هم بدتر می شد .

مردم فتنه 88 را خاموش کردند /بسیج رسانه برای زدودن بداخلاقی ها تلاش کند

به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار در دیدار با اعضای شورای بسیج رسانه استان گلستان که در راستای برگزاری جشنواره ابوذر برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه امروز اتفاقاتی را می بینیم که خوشایند نیست و به صرف افشاگری علیه رقیب حرفهایی زده می شود که حتی لس آنجلس نشین ها و بی بی سی هم نمی زند بلکه از دهان انقلابیون ما بیرون می آید.

طهماسبی با اشاره به اینکه اینگونه سخن گفتن ها باید یک حد یقفی داشته باشد تصریح کرد: بسیج رسانه می تواند در این زمینه کمک بکند و رسانه هایی که دل در گرو انقلاب ، نظام ، مقام معظم رهبری و قانون اساسی دارند را مدیریت کند .

مردم فتنه 88 را خاموش کردند

وی افزود : مقام معظم رهبری در هشت دیماه فرمودند که حماسه 9 دی را مردم بوجود آوردند و هیچ مسئولی در آن دخیل نبود و چون مردم امدند فتنه خاموش شد ، اگر مسئولین آنجا هم می آمدند مسئله ادامه دار می شد .

معاون استاندار گلستان با اشاره به فروپاشی شوروی بعد از 70 سال خفقان و ایجاد یکباره فضای باز سیاسی توسط گورباچف گفت : امرز هم شاید اطلاق فضای باز سیاسی درست نباشد اما کسانی دارند تیشه به ریشه انقلاب می زنند که خودشان انقلاب را بوجود آوردند و این اصلا برای ما خوب نیست چون ما مسلمانیم و طبق دستور قران باید با استکبار مبارزه کنیم .

طهماسبی خاطرنشان ساخت : بسیج رسانه همین آیات قران در خصوص مسائل اجتماعی را مطرح کند مصلحان ایران در جهان راه خودشان را پیدا می کنند ، قبل از انقلاب انقلابیون به بی بی سی گرایش داشتند چون این رسانه با شگرد مخصوص چهار تا خبر درست می گفت و در لابلای آن حرف خودش را هم می زد اما امروز رسانه های ما چکار می کنند ؟

photo 2017 01 01 11 56 37

امروزه رسانه ها توسط مقامات امنیتی توجیه نمی شوند

وی تاکید کرد: توی چهار دهه از عمر انقلاب روزی نبود که رسانه ها و مدیران را توجیه نکنیم ، اما الان بنظر می رسد رها شده اند ، 38 سال از عمر نظام گذشته ، هیچوقت نمی گویند دولت موسوی ، خاتمی ، هاشمی و احمدی نژاد ، بلکه می گویند نظام جمهوری اسلامی و اگر ما هر دولتی را بزنیم به صرف اینکه افشاگری بکنیم و خودمان باشیم و رقیب را حذف کنیم در حق شهدا ، رهبری ، نظام و قانون اساسی ظلم کردیم .

رئیس شورای اطلاع رسانی استان گلستان ادامه داد: امروز دیگر نیاز به جاسوس و پهباد و .. نیست ، همین که به بهانه اطلاع رسانی همه اطلاعات کشور افشا می شود ، در اختیار دشمن قرار می گیرد و متاسفانه ساده انگاری ها و بد اخلاقی هایی در این زمینه وجود دارد که بسیج رسانه می تواند ورود کند .

اصلاح طلب حکومتی ام

طهماسبی اذعان کرد : در سال 92 هفته نامه سلیم با من مصاحبه کرد و گفت شما اصلاح طلب هستید یا اصولگرا ؟ گفتم : من اصلاح طلب حکومتی ام یعنی اینکه اگر امر دایر شود که بین حزب و گروه سیاسی و حاکمیت یکی را انتخاب کنم قطعا من حاکمیت را انتخاب می کنم چون حزب و گروه امروز هست و فردا نیست ، هیچوقت بنده رهبری با کسی عوض نمی کنم چون به ایشان اعتقاد دارم و بخدا قسم اگر رهبری نبود ایران از افغانستان هم بدتر میشد و اگر کسی برای تقویت رهبری کاری نکند تیشه به ریشه خودش زده است .

 این مقام امنیتی اضافه کرد: متاسفانه برخی ها فکر می کنند افشا گری به نفع جامعه است در صورتی که عامه مردم بعد از چند بار شنیدن نسبت به آن موضوع بی تفاوت و نسبت به نظام بی اعتماد می شوند و در کوچه و بازار آن موضوع را عنوان می کنند و می گویند که توی تلویزیون ، خبرگزاری و سایت خودتان گفته اید .

برای حمایت از نظام ید یقف داشته باشیم

طهماسبی یادآور شد: قبول دارم که باید نقاط ضعف و اشکالات دولت گفته شود اما باید برای حمایت از نظام یک حد یقف بگذاریم تا آنهایی که آنطرف آب نشسته اند و برای ساقط کردن نظام برنامه ریزی می کنند ، دل شاد نشوند .

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گلستان با اشاره به این نکته که امر به معروف و نهی از منکر در رسانه ضروری است ، افزود: دهها چشم و میلیون ها تومان هزینه و استفاده از امکانات برای بیرون بودن دو خال موی یک دختر هزینه می شود اما آیا دهها چشم مامور می کنیم که خدای نکرده دزدی و اختلاس نشود و حقوق نجومی گرفته نشود و فاکتورهای غیر صادر نگردد.

photo 2017 01 01 12 43 29

امر به معروف در رسانه ها ریشه های نظام را مستحکم تر می کند

طهماسبی که در جمع اعضای شورای بسیج رسانه گلستان سخن می گفت تاکید کرد: امر به معروف در رسانه ها ریشه های نظام را مستحکم تر می کند ولی متاسفانه انقدر دنبال مطالب فرعی رفتیم که از اصل غافل شدیم ، رسانه ها باید کنار دولت و ناظر اعمال آن باشند تا مدیران به خطا نروند .

وی با اشاره به حواشی بازی استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی ابراز کرد : در این بازی پرچم آذربایجان بالا می رود و شعار خلیج عربی سر داده می شود ، نباید این موضوع را ساده بگیریم ، من چهارده پانزده سال پیش گفتم دارند تراکتور را دارند بزرگ می کنند و بوی یک اهداف تجزیه طلبانه می دهد ، در واقع آن جوان احساسی در ورزشگاه مقصر نیست ، من و شما مقصریم که خوب اطلاع رسانی نکردیم .

رئیس شورای اطلاع رسانی استان از بسیج رسانه خواست برای رسانه ها ، خبرنگاران و روزنامه نگاران کارگاههای آموزشی بگذارد ؛ به گفته طهماسبی توانمند سازی و اموزش مردم باید سرلوحه کار این نهاد انقلابی باشد چون اندازه شما از یک حزب سیاسی بالاتر است ، چون امنیت ملی دست شماست و اگر ما حرفی در این زمینه داشته باشیم باید به شما بگوییم .

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار