منطقه آزاد به مرکزیت اینچه برون و در شهرستان گنبد کاووس است اما سعی میکنیم افق بیشتری را در استان زیر پوشش ببریم.پیشنهاد منطقه آزاد در همین اسفند ماه به مجلس خواهد رفت و در آنجا دقیقا محدوده را مشخص خواهند کرد.من تمام ملاحظات را بدون این که شما شعار بدهید میدانم

آقایان مسئول! مسئولیت قیّم مآبی نیست برای مردم! / من بچه خود شما هستم ،اهل گنبدم!

به گزارش گلستان 24، روز گذشته در جشن با شکوه انقلاب اسلامی در گنبد کاووس،استاندار محترم جناب دکتر صادقلو به ایراد سخنرانی پرداخت.ایشان ضمن تشکر از مردم بصیر و همیشه در صحنه گنبد کاووس برای شرکت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن،به بیان برخی از افتخارات بدست آمده در کشورمان پرداخت و همچنین در رابطه با برخی مسائل درون استانی صحبت کرد.

صادقلو

دکتر صادقلو  با اشاره به شکت آمریکا در آزمایش سامانه ضد موشکی اظهار داشت:موسولینی گفته بود برای فتح دنیا باید آهن داشته باشیم و اقبال لاهوری اینطور جواب داده بود که اگر میخواهیم جهان را داشته باشیم،به جای آهن باید آهنین باشیم.با آهنین شدن این ملت،جلوی آهن را هم می توان گرفت حتی اگر آهن نداشته باشیم.ملت ما آهنین بوده است.دیدید که در ۸ سال دفاع مقدس چه کردند.در جنگ بدر یاران پیامبر ۳۱۳ نفر بودند و تنها دو اسب و یک شتر داشتند،اما لشکر ابو سفیان بنا به قولی ۳۰۰۰ نفر بودند و همه اسب داشتند،اما دیدید چه شکست مفتضحانه ای خوردند؟ ملت باید آهنین بماند و این رمزی است بر نابودی باطل.

دکار صادقلو ادامه داد:مسئولان نیز لحظه ای از خدمت به مردم کوتاهی نکنند.آقایان مسئول،مسئولیت قیّم مآبی نیست برای مردم.ما اگر نتوانیم به شما خدمت کنیم،استانداری ارزش و اصالتی ندارد.

استاندار گلستان گفت:ما هم افق استان را و هم سند امنیتی استان را تدوین کرده ایم.همچنین ۳۰ طرح بزرگ را که فکر میکنیم تحول ساز استان ما خواهد بود در راستای تعادل نسبی و توازن بخشی استان با حساسیت پیگیری می کنیم.سعی ما این است که توازن منطقه ای را رعایت کنیم.

 حسن صادقلو در رابطه با بحث منطقه آزاد اینطور عنوان کرد: منطقه آزاد به مرکزیت اینچه برون و در شهرستان گنبد کاووس است اما سعی میکنیم افق بیشتری را در استان زیر پوشش ببریم.پیشنهاد منطقه آزاد در همین اسفند ماه به مجلس خواهد رفت و در آنجا دقیقا محدوده را مشخص خواهند کرد.من تمام ملاحظات را بدون این که شما شعار بدهید میدانم.من بچه خود شما هستم ،اهل گنبدم.

دکتر صادقلو همچنین در رابطه با بحث مراتع شمالی استان گفت:ما به دنبال زه کشی ۲۸۰ هزار هکتار هستیم که از مراوه تا آق قلا را پوشش می دهد.اگر این طرح انجام شود ظرفیت تولید گنبدم به میزان ۶۰۰ هزار هکتار افزایش خواهد یافت و این باعث می شود رتبه اول را در کشور بدست بیاوریم.

استاندار اشاره ای هم به راه آهن گرگان-مشهد نمود و گفت: ما به دنبال مسیر راه آهن گرگان مشهد که یکی از مسیر های آن قطعا گنبد خواهد بود هستیم.همچنین بحث آزاد راه از مسیر گلی داغ نیز در مرحله مطالعات می باشد.

دکتر صادقلو در پایان اظهار داشت که شما مردم هم وظیفه ای دارید و اینطور ادامه داد:وظیفه شما تشکر است و تشکر شما همین حمایت های شما و هوشیاری شماست.همه مسئولین برای رفع مشکلات استان هم نوا هستیم.البته همیشه در مقابل خدا،مردم و پدر و مادر بدهکاریم./سلام گنبد

ارسال نظر

آخرین اخبار