در واکنش به استخدام مشاور رسانه ای شورای شهر گرگان منتشر شد :

دیشب در یکی از شبکه های اجتماعی حامی دولت مطرح شده بود که شورای شهر گرگان با هزینه ماهیانه سه میلیون تومان مشاور رسانه ای می گیرد.

" پارلمان محلی یا ستاد انتخاباتی" !؟

 به گزارش گلستان24،​ بررسی های ما نشان می دهد که این امر می تواند در آستانه انتخابات شورای شهر آسیب زا باشد و پارلمان محلی را با ستاد انتخاباتی مشتبه نماید .

سوال های زیادی در این خصوص می تواند مطرح شود که چطور شهرداری جواب نامه های انبوه ماده 17 شهروندان را پاسخ نمی دهد اما می خواهد ماهی سه میلیون تومان به یک مشاور رسانه ای بدهد .

پارلمان محلی یا ستاد انتخاباتی

یکی دیگر از آسیب های این کار شکاف بین اهالی رسانه خواهد بود و قطعا خیلی از خبرنگاران خواهند گفت چرا این موضوع به آنها واگذار نشد و ممکن است همکاری خود را با شورا کنسل و یا حتی معکوس نمایند .

از طرفی اگر بحث واگذاری امور روابط عمومی مطرح است بایستی ابتدا یک مناقصه یا مزایده ای برگزار شود و افراد توانمند و مستعد در آن شرکت کنند تا فرصت برابر برای حضور همگان وجود داشته باشد .

نه اینکه رئیس شورای شهر گرگان از طرف خودش یک جانبه به چنین تصمیمی اقدام کند ، اگر اینطور باشد پس بحث مشورت کجا رفته است .

قطعا نخبگان و خیلی از فعالین مدیریت شهری این اقدام را در آستانه انتخابات شورای شهر ، انتخاباتی تلقی کرده و توان زیادی از شورا برای رفع این شبهه از دست خواهد رفت ، فرصتی که می تواند برای حل مشکلات مردم صرف شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار