محمد اسماعیلی فعال فرهنگی منطقه فندرسک طی یادداشتی در اعتراض به بیانیه مجمع نمایندگان استان گلستان در پی لغو سخنرانی مازنی در بندرگز، گفت : آقای علیرضا ابراهیمی برای دومین بار از خط قرمز رهبری عبور کرد.

نماینده قومیتی شدن و وامدار شدن

محمد اسماعیلی، فعال فرهنگی و اجتماعی و فضای مجازی منطقه فندرسک طی یادداشتی در پی امضای "علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر و فندرسک در مجلس" زیر نامه اعتراضی مجمع نمایندگان استان به لغو سخنرانی مازنی در 22 بهمن نوشت: 

علیرضا ابراهیمی نماینده آزادشهر

به گزارش گلستان24، از همان ابتدای شروع تبلیغات انتخابات نمایندگان مجلس مشخص بود فردی که در انتخابات درون قومیتی بر خلاف صحبت های مقام معظم رهبری شرکت می کند و به عنوان نماینده منتخب قومیت خاص در منطقه ای خاص مشخص می شود، نمی تواند پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری قدم بردارد.(تهییج یک قومیت برای اینکه نماینده ای خاص در مراتب بالای مدیریتی داشته باشند نه تنها احترام به آن قومیت نیست بلکه به نوعی اختلاف افکنی نرم محسوب می شود تا این باور غلط را ایجاد کند که فلان قومیت از مردم منطقه جداست حال آنکه واقعیت برخلاف این موضوع است و وفاق و همدلی مردم بخش فندرسک با قومیت های عزیز دیگر کاملا مشهود است لذا نماینده قومیتی شدن و وامدار شدن به آن، تهدیدی برای این وفاق بشمار می رود، این مدعا دقیقا منطبق بر فرمایش مقام معظم رهبری در عدم تفرقه افکنی است)

آقای علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شریف آزادشهر، رامیان و فندرسک که نه کارخانه دار بوده و نه سرمایه دار و تنها مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرترکمن، گمیشان و علی آباد و تصدی چندماهه بخشداری فندرسک را در کارنامه خود دارد با تبلیغات سرسام آوری وارد انتخابات شد که تعجب همگان را برانگیخت که چگونه یک مدیر ساده شهرستانی می تواند چنین سرمایه ای جمع و جور کرده باشد ولی با بروز برخی از رفتار های خلاف خواست رهبری و مردم، وابستگی خودرا به برخی از قومیت ها و افراد خاص نشان داد.

مقام معظم رهبری مواضع خودشان را نسبت به فتنه کاملا مشخص و به کرار بیان کرده اند و چطور شخصی که مدعی ولایتمداریست تاکنون صحبت های رهبر خود را نشنیده است؟ فردی که مدعی اینست که در کشور شیعه برای اعتلای نام اسلام و جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری و تعجیل در فرج امام زمان بر کرسی سبز مجلس تکیه زده است.

وقتی به اعتراض آقای ابراهیمی برای لغو سخنرانی یک فعال فتنه نگاه می اندازیم به خوبی در میابیم که ایشان نه تنها با صحبت های مقام معظم رهبری هیچ آشنایی ندارد بلکه از اتفاقات کشور هم بی اطلاع هستند و ایشان با این اقدام برای دومین بار از خط قرمز مقام معظم رهبری عبور کردند.

آیا مردمی که مانع از سخنرانی یک فعال فتنه در بندرگز شدند خلاف انقلاب شعار دادند؟ خلاف رهبر معظم شعار دادند؟ خلاف اسلام شعار دادند؟ یا در حمیات از انقلاب، رهبر و اسلام در مقابل یک فعال فتنه که خواست اصلی فتنه گرها براندازی نظام اسلامی و ولایت فقیه است شعار دادند؟

آقای ابراهیمی اگر بخواهید باز به عبور های مکرر خود از خط قرمز رهبری ادامه بدهید بدانید همان مردمی که برای این انقلاب و رهبر معظم در 22 بهمن به میدان ها آمدند، جلوی افرادی که میخواهند مانع انقلاب و رهبری شوند را نیز خواهند گرفت.

پ.ن: رهبرمعظم انقلاب اسلامی: برای من این تقسیمات اصولگرا و اصلاح‌طلب مطرح نیست اما روی مسئله فتنه حساسم...

و چه خوش گفت صائب تبریزی: 

خشت اول گر نهد معمار کج

تا ثریا می رود دیوار کج

انتهای پیام/

 

منبع: پاسرو

ارسال نظر

  • جانباز محمد دامن باغ.
    0

    علاوه بر اینکه اقای ابراهیمی نماینده مردم منطقه هستند.اما چون قومیت سیستانی دارند ناچارم نکاتی را عرض کنم.
    مردم ولایت مدار سیستانی ریشه در ولایت دارند و اولین قومی بودند که به کمک مختار شتافتند.ودر تاریخ برسر ولایت تاوانها دادندامضای . نمانیده ی محترم نظرشخصی خودایشان است و هیچ ربطی به قوم شریف و ولایت مدار سیستانی ندارد.سیستان وبلوچستان در همه ی صحنه های انقلاب در مسیر ولایت بوده وهستند.

آخرین اخبار