عضور شورای شهر گرگان مطرح کرد:

سبطی، عضو شورای شهر گرگان با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران شهری در ایجاد ثبات شغلی پرسنل سازمان های ذیربط گفت: سال گذشته متاسفانه علی رغم همه تلاشهای شورائیان سازمان فرهنگی ورزشی با سیاستگذاری های غلط و احساسی و التهاب آور خود با شعار کاهش هزینه ها بهره برداری از سالن های ورزشی تحت پوشش خود را به بخش خصوصی واگذار نمود .

شهرداری دیواری کوتاه تر از سازمان فرهنگی ورزشی نیافت؟!!

به گزارش گلستان24، ​محمدرضا سبطی، عضو شورای شهر گرگان با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران شهری در ایجاد ثبات شغلی پرسنل سازمان های ذیربط گفت: سال گذشته  متاسفانه علی رغم همه تلاشهای شورائیان سازمان فرهنگی ورزشی  با سیاستگذاری های غلط و احساسی و التهاب آور خود با شعار کاهش هزینه ها بهره برداری از سالن های ورزشی تحت پوشش خود را به بخش خصوصی واگذار نمود .

مهندس محمدرضا سبطی در این راستا با اشاره به عواقب و اثرات منفی این سوء تدبیر مدیریتی بر بدنه پرسنل این سازمان خاطر نشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی بعنوان متصدی پس از اتخاذ تصمیم فوق الذکر  با توجه به وجود پرسنل شرکتی در سالن های ورزشی  ، به همان نیروها پیشنهاد نمود هر 2 یا 3 نفر به عنوان پیمانکار یک سالن را بهره برداری نمایند که پس از مخالفت پرسنل و اعلام به عدم نیاز آنها و با توجه به عدم پذیرش و همچنین پیگیری های به عمل آمده ماجرا متوقف گردید.

وی در ادامه افزود: سازمان مذکور بعد از بررسی به این نتیجه رسید که نیروهای شرکتی  را از حالت مدیریتی به حالت حجمی تغییر وضعیت دهد تا  همزمان بدون توجه به آثار مخرب این تصمیم نابخردانه، شاهد کاهش میزان پرداخت حقوق و اضافه کار  و همچنین محرومیت ناعادلانه ی پرسنل سازمان از مزایایی از جمله؛ بن، کارت پارسیان، موادغذایی اهدایی از سوی شهرداری و بیمه تکمیلی باشد.

این عضو شورا متذکر شد: چرا در شرایطی که سالن ها هنوز به بخش خصوصی واگذار نگردیده است و همچنان توسط سازمان فرهنگی ورزشی مدیریت می شود شاهد تبدیل وضعیت پرسنل زحمتکش به شرایط شرکتی حجمی هستیم؟!

مهندس سبطی تصریح کرد:  قابل توجه است از تعداد 37 نفری که در سازمان به عنوان کادر اداری مشغول هستند حدود 19 نفر رسمی، پیمانی و قراردادی می باشند و 12 نفر شرکتی حجمی و 3 پیمانکار هستند که خود و خانواده ی تحت تکفل آنها با اتخاذ این سیاست شتابزده دچار صدمه و آسیب شده اند.

این مقام مسئول همچنین یادآور شد: حال که یکسال از زمان اجرای این تصمیم گذشته و نتیجه آن را دیده ایم. آیا زمان آن نرسیده در رابطه با نحوه قرارداد و بکارگیری نیروهای شرکتی تصمیم جدید گرفته شود؟.

این مقام مسئول در ادامه پیشنهاد نمود: با توجه به اینکه سالن های ورزشی به بخش خصوصی واگذار نگردیده، لازم است با در نظر گرفتن شرایط سخت معیشتی و درمانی و همچنین مسائل انگیزشی پرسنل بعنوان نوک پیمان متولیان اجرایی در فرهنگ و مسائل اجتماعی و تاثیرات آن در افزایش سطح بهره وری و ضریب رضایت شغلی پرسنل، وضعیت این نیروها به شرایط قبلی (شرکتی مدیریتی) بازگشته و مانند سایر نیروهای شرکتی زیرمجموعه شهرداری از حقوق، مزایا و شرایط یکسانی بهره مند شوند.

سبطی،عضو شورای شهر گرگان همچنین تاکید داشت: با توجه به ردیف ۲۰۵۰۹ بودجه سازمان فرهنگی ورزشی ،بنده از شهردار و همکارانم در شورا خواستارم مبلغ این ردیف افزایش یابد و با صرف نظر از برگزاری مناقصه نیروهای کار حجمی، عاجلا نسبت به تبدیل وضعیت این پرسنل به حالت قبل ( حالت شرکتی- مدیریتی) اقدام گردد.

مهندس محمدرضا سبطی در پایان در خصوص بودجه سازمان فرهنگی ورزشی سال ۹۶ شهرداری گرگان اظهارداشت:متاسفانه با سکوت شورا در مقابل این ظلم فاحش( با شعار برونسپاری از جانب شهرداری ) موجب گردید این نیروهای زحمتکش از حقوق و مزایایی از جمله بیمه تکمیلی ، بن غذایی و غیره محروم شوند درهمین راستا ضرورت اتخاذ تصمیم جدید برای حل این معضل بیش از پیش احساس می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار