جانشین فرمانده سپاه استان گلستان:

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی هنرمندان می‎توانند به حقیقت ارزش و اصول بپردازند و در برابر ناهنجاری‎ها زیبایی‎ها را به دنیا عرضه کنند.

هنرمندان انقلابی به ارزش‌ها و اصول انقلاب بپردازند/ هنرمندان برای معرفی اسلام از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا بهره مند شوند

به گزارش گلستان24، حسین کریمی‎اول ظهر امروز در همایش هنر انقلاب اسلامی که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با حضور هنرمندان استان گلستان برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی و صیاد شیرازی اظهار داشت: هنر متحد به حقیقت است و امروز حقیقت در یک جبهه متحد به اسلام قرار دارد که در برابر دنیای کفر قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز در دورانی بسر می‎بریم که بزرگترین رویداد قرن یعنی پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورده است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: در بستر انقلاب اسلامی دو جبهه حقیقت و باطل در حال مقابله با یکدیگر هستند و در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی هنرمندان می‎توانند به حقیقت ارزش، اصول بپردازند و در برابر ناهنجاری‎ها زیبایی‎ها را به دنیا عرضه کنند.

کریمی‎اول یادآور شد: امروز هنرمندان ما که به عنوان طرفداران حقیقت در جبهه اسلام قرار دارند با همه توان و امکانات باید در راستای تبیین مسیر درست اسلام گام بردارند و افرادی که به هر علت شیفته تفکرات دنیای غرب شدند را به مسیر انقلاب و اسلام با هنر خود متقاعد کنند.

وی خاطرنشان کرد: هنر اسلام و حقیقت بسیار غنی‎ است و اسلام می‎تواند نجات‌بخش جامعه بشریت شود و هنرمندان ما باید در این مسیر گام بردارند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: در مسیر معرفی اسلام و حقیقت آن باید هنرمندان ما از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا استفاده کنند.

کریمی‎اول یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در راستای اعتلاء به اسلام خون شهدای هنرمند زیادی مانند شهید آوینی به زمین ریخته شده و امروز بسیجیان هنرمند در مسیر این شهدای بزرگوار گام برداشتند.

وی افزود: در استان گلستان ما هنرمندان زیادی داریم که این هنرمندان می‎توانند در مسیر جبهه انقلاب اسلامی، شهدا و ولایت یک تحول اساسی در جامعه ایجاد کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: امروز اتحاد و وحدت خوبی در استان گلستان دیده می‎شود و برادران اهل سنت ما در مسیر انقلاب اسلامی قدم‎های خوبی برداشتند و هنرمندان می‎توانند زیبایی این وحدت را در جامعه به نمایش بکشانند.

گفتنی است در پایان این مراسم از 4 جلد کتاب، 5 فیلم مستند و داستانی که محصولات حوزه هنری استان گلستان در سال 1395 بوده رونمایی شد و همچنین آقایان الله‎قلی نظری و داود عامری به عنوان هنرمندان برتر عرصه انقلاب اسلامی در سال 1395 در سطح استان گلستان معرفی شدند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار