ناصر گرزین

ناصر گرزین از اعضای شورای شهر گرگان و عضو ائتلاف حامیان شهردار به فعالیت کانالی به اسم "شورای اسلامی شهر گرگان" در تلگرام واکنش نشان داد و گفت: این کار غیرقانونی است.

فعالیت کانالی به نام "شورای شهر گرگان" غیرقانونی است / رئیس و هیات رئیسه شورا پیگیر باشد

به گزارش گلستان24، اخیرا عده ای از افراد در یک کانال تلگرامی بنام " شورای اسلامی شهر گرگان " مشغول فعالیت هستند که به نظر می رسد در شرایط عدم نظارت کافی، دارند نهایت سوءاستفاده را از نام و برند این نهاد در فضای مجازی می برند.

در خصوص فعالیت این سوءاستفاده هدف دار، گفتگویی با «ناصر گرزین» از اعضای باسابقه شورای شهر گرگان و عضو ائتلاف حامیان شهردار ترتیب داده ایم که از نظر می گذرانید:

گرزین با بیان اینکه پس از مشاهده این کانال اعتراض خود را عنوان کردم، تصریح کرد: بحث جایگاه حقوقی شورای اسلامی شهر گرگان مطرح است، من این مورد را به رئیس روابط عمومی شورا نیز اعلام کردم.

وی با بیان اینکه به نظر ما این اقدام غیرقانونی است، متذکرشد: جایگاه شورای اسلامی شهر گرگان یک جایگاه حقوقی است و کسی نمی تواند از این اسم و برند استفاده ای بکند، این اتفاق باید پیگیری قانونی شود و می بایست تا کنون ریاست شورا این پیگیری ها را انجام می داد.

گرزین تأکید کرد: باید هر چه سریعتر ریاست محترم شورا در کنار موضوعات کاری خودش فرصتی بگذارد و این قضیه را پیگیری قانونی کند چرا که دفاع از جایگاه شورا وظیفه و تکلیف ایشان است.

رئیس اسبق شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: قطعا اگر این سوءاستفاده از نام شورا پیگیری نشود ما مجبوریم به صورت علنی از رئیس و هیات رئیسه محترم این موضوع را مطالبه کنیم و خواستار این باشیم که در این مورد کوتاهی نکنند.

گرزین در رابطه با فعالیت این کانال تلگرامی هشدار داد و گفت: هر مطلبی، هر خبری و هر موضوعی در این کانال بیاید به اسم شورای اسلامی شهر گرگان تمام می شود، بنده هشدار و مراتب اعتراض خود را علنی کردم، قطعا اگر اتفاقی بیفتد باید هیات رئیسه محترم مخصوصا رئیس شورا در قبال آن پاسخگو باشند لذا باید هر چه سریعتر پیگیری های قانونی خود را انجام بدهند.

انتهای پیام/ پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار