مردم از عملکرد بسیار ضعیف دولت گله‎مند هستند

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان گلستان گفت: مسأله بیکاری و نابه‎سامانی اقتصادی حاکم در کشور نتیجه کم‎کاری دولت، رانت‎خواری‎ها، تبعیض‎ها و نگاه به بیرون دولت در مسأله اقتصادی است.

بیکاری و نابه‎سامانی اقتصادی نتیجه رانت‎خواری‎ها و کم‎کاری دولت است

به گزارش گلستان24،حجت‎الاسلام سیدمحسن طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در کردکوی، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و وضعیت سخت معیشتی مردم، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات مختلف خود به‎ویژه در ابتدای سال نو فرمودند یقیناً عملکرد دولت در این زمینه عملکرد بسیار ضعیفی بوده که موجب گلایه‎مندی مردم شده است.

وی با بیان اینکه همه دولت‎ها در خدمت‎رسانی گام‎هایی برداشتند، گفت: مسأله بیکاری و نابه‎سامانی اقتصادی حاکم در کشور نتیجه کم‎کاری دولت، رانت‎خواری‎ها، تبعیض‎ها و نگاه به بیرون دولت در مسأله اقتصادی است.

* نگاه ما باید به درون کشور باشد/ دولت حجت‎الاسلام رئیسی دولتی با روحیه انقلابی و متکی به درون است

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان گلستان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت تولید داخلی و اقتصاد درون‎زا، افزود: همانطور که معظم‎له فرمودند نگاه ما باید به درون باشد تا با ایجاد اقتصاد درون‎زا و فعال کردن کارگاه‎های تولیدی متوسط و کوچک مشکلات اقتصادی کشور بهبود یابد.

طاهری با بیان اینکه باید برنامه‎ای کوتاه مدت برای بهبود نسبی وضعیت اقتصادی کشور و نگاه بلندمدت برای ریشه‎کن کردن مشکلات اقتصادی طراحی و تدوین شود، تصریح کرد: یقیناً دولتی که حجت‎الاسلام رئیسی در نظر دارند دولتی با روحیه انقلابی و نگاه به استعدادهای درونی کشور است که با چنین نگاهی مشکلات فعلی کشور قابل حل است.

وی با اشاره به اقدامات مقام معظم رهبری برای جلوگیری از دو قطبی شدن فضای انتخابات در سال گذشته، اذعان کرد: مقام معظم رهبری این کار را برای نزدیک شدن شدن نیروهای انقلابی دلسوز انقلاب اسلامی انجام دادند البته لازمه این مسأله این نیست که صرفاً یک سلیقه داشته باشیم بلکه باید سلایق را به هم نزدیک کنیم تا هنگام خطر با انسجام و وحدت کارها را پیش ببریم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در استان گلستان افزود: ستاد انتخاباتی حجت‎الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شهرستان‎های مختلف استان گلستان اعم از کردکوی، بندرترکمن و گمیشان افتتاح شده است و خوهران و برادران شیعه و اهل سنت با شور و نشاط انتخاباتی فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کردند.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار