ولنگاری ها و کم کاری های مسئولین در مراکز مختلف تصمیم گیری و مدیریتی کشور باعث شد تا رهبر انقلاب در خصوص مقابله ی با این مسائل فرمان جهاد را صادر کند.

آتش به اختیار؛پیش به سوی مبارزه با نفوذ و تهاجم دشمنان کشور

به گزارش گلستان 24؛ولنگاری های فرهنگی که این روز ها در سطوح بالایکشور صورت می گیرد موجب شده تا خدشه های اجتماعی و فرهنگی زیادی گریبان گیر نظام اجتماعی کشور شود، که با توجه به شرایط فعلی کشور مطمئنا سرانجام خوبی برای جامعه ایرانی ندارد.

سند 2030 که به طور مخفیانه به امضای مسئولین کشور رسیده بود،یک نمونه از این  ولنگاری ها است که در زمینه آموزشی پای کشور های خارجی را به کشور باز کرده است و مورد انتقاد تمامی مراجع اعظام به خصوص مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

در دیگر زمینه ها نیز برخی از مسئولان کشور دچار کم کاری شده اند و آنگونه که مورد انتظار است اداره کشور بر وقف نظر رهبر انقلاب و آسودگی مردم پیش نمی رود.

باید گفت که مقام معظم رهبری نمی تواندخود به شخصه در هرزمینه ای وارد شودو بار کم کاری های مسئولین را به دوش به کشد و آن ها را جبران کند، لیکن خود مسئولین و دستگاه های نظارتی باید خدمت به مردم را از عمق وجود درک و برای آن تلاش کنند.

سند 2030 به علت آن که نظام آموزشی کشور را از پایه دچار دگرگونی و زمینه های فروپاشی فرهنگ اسلامی ایرانی را فراهم می کرد باعث شد تا خود رهبر انقلاب وارد موضوع شود و جلوی این نفوذ فرهنگی و اجتماعی را در کشور بگیرد.

 در ادامه ایم موضع گیری ها رهبر انقلاب در دیدار با تشکل های دانجشویی در مورد این سند فرمودند:«می خواهند کشور را در فرهنگ غرب غرق کنند، بدانید قطعاً چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد»

همچنین ایشان ضمن انتقاد از عملکرد مسئولان فرمان "آتش به اختیار"را صادر کردند که این فرمان به این معنی است که در شرایط تهاجم تمام عیار، هر مدافعی به تناسب مقدورات و توانمندی‌های خود، دربرابر دشمن مقاومت کند و برای دفاع منتظر قرارگاه فرماندهی نماند.

با این تعریف، فرمایشات رهبر انقلاب ناظر بر اختلال و بعضا از کار افتادگی قرارگاه‌های فرهنگی کشور در مقابله با جنگ نرم و مقاومت فرهنگی است؛ این از کار افتادگی را می‌توان به وضوح در عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی فضای مجازی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و...مشاهده کرد.

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار