محمود احمدی نژاد که در حاشیه بازدید از تبعیدگاه امام خمینی(ره) در بورسا ترکیه با خبرنگاران در خصوص شخصیت امام خمینی(ره) به صحبت می پرداخت پس از پرسش سوال غیرمرتبط یکی از خبرنگاران درباره آینده سیاسی اش با مشاهده لوگوی BBC فارسی بر روی میکروفن سوال کننده، ضمن کنار زدن آن از پاسخ به سوال خبرنگار BBC فارسی امتناع ورزید.

بی بی سی فارسی باز هم دروغ گفت

روز گذشته شبکه تلویزیونی BBC فارسی با پخش گزارشی از سفر محمود احمدی نژاد به ترکیه مدعی مصاحبه رئیس جمهور پیشین ایران با خبرنگار شبکه سلطنتی انگلیس شد.

به گزارش گلستان 24، محمود احمدی نژاد که در حاشیه بازدید از تبعیدگاه امام خمینی(ره) در بورسا ترکیه با خبرنگاران در خصوص شخصیت امام خمینی(ره) به صحبت می پرداخت پس از پرسش سوال غیرمرتبط یکی از خبرنگاران درباره آینده سیاسی اش با مشاهده لوگوی BBC فارسی بر روی میکروفن سوال کننده، ضمن کنار زدن آن از پاسخ به سوال خبرنگار BBC فارسی امتناع ورزید.

این در حالی است که با توجه به جهت گیری بی بی سی فارسی، قطعا خبرنگار بی بی سی پرسشگر سوال اول یعنی سوال در مورد شخصیت حضرت امام (ره) نبوده است و احمدی نژاد نیز سوال دوم را که اتفاقا خبرنگار بی بی سی آنرا پرسیده، پاسخ نداده است.

 


 

اما شبکه BBC فارسی در اقدامی غیرحرفه ای و دروغین به بهانه قرار دادن میکروفن این شبکه در برابر صورت محمود احمدی نژاد سخنان نخست رئیس جمهور سابق ایران را به نام گفتگوی احمدی نژاد با این شبکه منتشر نمود و اعلام کرد احمدی نژاد در پاسخ به این شبکه درباره شخصیت حضرت امام صحبت کرده است!

این در حالی است که دکتر احمدی نژاد که در ابتدا با خبرنگاران حاضر سخن می گفت به علت پنهان نمودن لوگوی این شبکه در خلاف جهت زوایه دید وی، متوجه قرار گرفتن میکروفن شبکه  BBC فارسی نشده بود و پس از پرسش غرض ورزانه خشایار جنیدی خبرنگار شبکه BBC از او ضمن امتناع از پاسخ دادن، میکروفن او را نیز به کنار زده و پاسخی به وی نمی دهد.

 


هرچند که کوتاهی هیات همراه محمود احمدی نژاد در مراقبت از این گونه سوء استفاده ها راه را برای دروغ پردازی شبکه سلطنتی انگلیس هموار نمود، اما  یک دروغ دیگر بحساب رسانه ملکه انگلیس ثبت کرد. /رجا نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار