طبق گزارشات مردمی در حال حاضر شهر ها و روستا های مختلفی در استان گلستان حتی شهرستان گرگان با پدیده بی آبی و قطعی آب آشامیدنی مواجه هستند.

شرق تا غرب گلستان درگیر بحران  قطعی آّب

به گزارش گلستان24؛چند مدتی است که قطعی آب آشامیدنی در گلستان در حال گسترده شدن  است و مردم استان را با مشکلات زیادی روبرو کرده و موجب نارضایتی اکثر شهروندان گلستانی شده است.

قطعی آب خود را در روستاهایی شمالی استان نشان داد،مشکل آب در روستا های قرمسه،چارقلی و آرخ بشدت حس می شود و مردم با استفاده از تانکر ها موجود در هر کوچه نیاز آبی خود را بر طرف می کنند به گفته دهیار برخی از این روستا ها این تانکر ها هم شاید هفته ای یک یا دوبار پر شوند.

محمد کر دهیار روستای چارقلی گفت :مشکل آب در این منطقه زیاد اتفاق می افتد بطوری که مردم روستا آب آشامدین خود را به وسیله تانکر های حمل شونده از شهر گمیشان می خرند و برای آن پول زیادی می پردازند.

قطعی آب در گرگان

قطعی آب به روستاهای اطراف گرگان نظیر روستایی مامایی نیز رسیده است و مردم این روستا نیز از آب چاه برای استحمام و آب چمشه برای آشامیدن استفاده می کنند که این باعث شده مردم روستا بعضا در معرض برخی از بیماری های قرار بگیرند.

گرگان نیز به عنوان مرکز استان گلستان دچار بحران آب شده چرا که در اکثر مناطق شهر شهروندان از وضعیت بی آبی در ساعات پایانی و اولیه صبح رنج می برند و مشکلات خود را بارها با خبرنگا ما در میان گذاشته اند.

احمد طاهریفر یکی از شهروندان ساکن در شهرک آزدگان واقع در کمربندی در این خصوص در گفت و گویی با خبرنگار ما گفت:این قابل درک نیست که در مرکز استان ما به این اندازه مشکل کمبود آب داشه باشیم.

 وی ادامه داد: حدود چند ماه است که در ساعات اولیه و پایانی شب آب به صورت کلی قطع می شود و در دیگر مواقع روز نیز فشار آب به حدی پایین است که آبگرم کن روشن نمی شود و مشکل استحمام و نبود آب گرم نیز سختی های زیادی را به شهروندن ا این منطقه متحمل کرده است.

13960505000163_Test_PhotoI

گفتنی است که در همین راسته کمربندی شهرک های متعددی با کمبود  آب مواجع هستند به گفته برخی از شهروندان حتی در مرکز شهر نیز قطعی چند ساعته آب وجود دارد.

قطعی آب به شرق گلستان رسید

در شهر علی آباد کتول نیز بیش از دو ماه است که در برخی از مناطق  که مااطلاع داریم نظیر خیابان محمدیه،منوچهری و آیت،آب قطع می شود وافت فشار به حدی است کهبرای شهروندان بازهم مشکل استحمام به وجود امده است.

برخی از شهروندان علی آبادی در خصوص این افت فشار به خبرنگار ما گفتند:چرا باید در مناطق محروم شهر ما همیشه قطعی آب داشت باشیم ولی در مناطقی چون خیابان هنرستان که بالای شهر و محل زندیگی قشر مرفع و برخی از مسئولین می باشد آب با فشار زیاد وجود داشته باشد.

همچنین در روستای کمال آباد گالیکش و چندین روستای دیگر نیز آبرسانی به مردم با تانکر انجام می شود و بحران آب در آن مناطق نیز در حال گسترش است.

photo_2017-08-30_07-02-55

photo_2017-08-30_07-02-48

 

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار