در این زمان که دشمن جوانان ما را در زیر آتش جنگ نرم خود گرفته است،جوانانی چون شهید حججی حضور دارند و با ایمانی مثال زدنی برای پاسداری از اسلام و انقلاب ایستاده اند وجان می دهند.

شهید محسن حججی جوانی از نسل سوم انقلاب

به گزارش گلستان۲۴؛سال ها است که کشور ماهدف تهاجم بسیاری از بیگانگان قرار گرفته است و کشور های  متخاصم به هر نحوی که هست می خواهند کشور ما را از ارزش هایی درونی که دارد خالی کنند.

سی سال قبل در اوایل پیروزی انقلاب دشمنان با حمله ی نظامی به کشور هشت سال ایرانی را که تازه بعد از پیروزی انقلاب سر پا ایستاده بود را زیر دژخیمان خود قرار دادند و فکر می کردند این ایران نوپا دیگر توان رویارویی با آنها را ندارد.

اما بودند جوانانی سیزده ساله که بارفتن به زیر تانک نگذاشتند تا نقشه های شوم آنها عملی شود،جوانانی با دلی پاک و اندیشه که از قرآن و اسلام ناشات گرفته بود خود را اینگونه در برابر خیل آتش دشمنان استوار نگاه داشتند.

حال دشمن که تجربه ای تلخ از هشت سال جنگ سخت با جوانان این سرزمین دارد حدود 30 سال  است که جنگ نرم را علیه کشور در پیش گرفته است و می خواهد با تهی کردن دل جوانان ما از آن شور و هیجان انقلاب و اندیشه های اسلام و قرآن قدرت ما را در مقابل حملات خود کم کند.

شاید بشود گفت که تبعات این جنگی که دشمن در حال حاضر در پیش گرفته است خیلی بیشتر از آن خساراتی است که در هشت سال دفاع مقدس به کشور وارد شد زیرا که دشمن در حال حاضر قلب خانواده ها را هدف گرفته است.

ولی در این بین امثال شهید حججی از دل همین فضای آلوده جامعه که در سیطره ی فضای مجازی که این روز ها باعث فساد در جامعه شده است بیرون آمدند و با همان روحیه جوانان دهه شصد مردانه جنگیدند و نام خود را جاودانه کردند.

شهید محسن حججی که این روز ها نامش در همه ی محافل برسر زبان است از همین نسل جدیدی است که در حال حاضر در زیر آماج حملات دشمن قرار گرفته است؛شهید حججی با این که می دانست بعد از دستگیری توسط تروریست های داعش چه بلایی سرش خواهد آمد ولی باز خم به ابرو نیاورد و با آن نگاه پر صلابتش در مقابل دوربین تروریست ها موجب ناامیدی خیلی از دشمنان این مرز و بوم شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار