«سفید سیاه خاکستری»

هفته گذشته اوباما توانست به نتیجه قابل تأملی درباره ایران دست یابد و تصمیم گرفت آن را برای ثبت در کتاب گینس پیشنهاد دهد، همچنین جدیدترین و قابل تأمل‌ترین مقایسه از سوی هاشمی رفسنجانی صورت گرفت.

پریشان، دروغ، طنز و کُری  +تصاویر

گلستان 24:

*پریشان هفته

در هفته گذشته یکی از مسئولان رژیم جعلی که راه خانه خود را گم کرده بود به صورت ناخوانده در جمعی حاضر شد و سخنرانی کرد و پس از به راه انداختن یک دعوای زرگری با شیطان بزرگ رفت تا در افق محو شود. بیایید نتانیاهو را درک کنیم!

 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در کنگره از گسترش نفوذ ایران در منطقه ابراز نگرانی کرد و گفت: «ایران در حال حاضر چهار پایتخت دنیا را تحت سیطره خود دارد: بغداد، دمشق، بیروت و صنعا

 

 

*طنز هفته!

در هفته گذشته اوباما توانست خودش به تنهایی به نتیجه قابل تأملی دست یابد. وی که خودش از دست یابی به این راه حل هیجان زده شده بود تصمیم گرفت تا آن را برای ثبت در کتاب گینس نیز پیشنهاد دهد و اما چه بود این پیشنهاد خارق العاده؟! «برای توافق، ایران باید محدودیت 10 ساله را بپذیرد».

 

*مقایسه هفته

جدیدترین و قابل تأمل‌ترین مقایسه در هفته گذشته از سوی هاشمی رفسنجانی صورت گرفت؛ مقایسه منتقدان داخلی با یکی از دشمنان اصلی کشور! آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مهم‌ترین پروژه دولت را تیم مذاکره‌کننده دانست و گفت: «دلواپسان با نتانیاهو همنوا شده‌اند

 

*دروغ هفته

در دروغ این هفته باید باور کنیم که اوباما و نتانیاهو باهم دعوایشان شده است و اصلاً چشم دیدن هم را ندارند، در همین راستا ارنست سخنگوی کاخ سفید گفت که «اوباما وقت خود را صرف تماشای سخنرانی نتانیاهو نمی‌کند.»

 

*کُری هفته

در هفته گذشته امیر جعفری بازیگر کشورمان توانست با 4 کلمه جمله‌ای کوتاه بسازد که مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. وی در در صفحه اینستاگرام خود در قبال مواضع نتانیاهو و ادعاهایش درباره ایران عکسی از سردار سلیمانی را منتشر کرد و نوشت: «کابوس نتانیاهو سردارمون حاج قاسم».

 

 

*الگوی هفته

در هفته گذشته نام یک بانوی 96 ساله کشورمان به دلیل اقدام جالبش مورد توجه قرار گرفت، مه‌لقا ملاح 60 سال است زباله تولید نکرده، «بهترین شخصیت میراث طبیعی» «دوستدار محیط زیست» از جمله عناوینی است که در کارنامه وی ثبت شده است. برای آشنایی بیشتر بخوانید.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار