دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان:

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه امریکا با ما اختلاف بنیادین دارد، تصریح کرد: رشد انقلاب اسلامی به معنی نابودی نظام ظالمانه سرمایه‌داری است چنانکه رشد توحید جهان را برای شرک تنگ می‎کند و امریکا مصداق شرک و ظلم بزرگ است.

رشد انقلاب اسلامی به معنی نابودی نظام ظالمانه سرمایه‌داری است

به گزارش گلستان24، سیدحسن سیدی در واکنش به سخنان رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: سخنان ترامپ بی‎ادبانه، کینه‎توازانه، بی‎شرمانه و احمقانه بود خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمق‎ها قرار داد سخنان این دیکتاتور از ماهیت شیطان بزرگ پرده برداشت ماهیتی که آنها تلاش می‎کردند در پشت سازمان ملل مخفی کنند ولی این احمق آن‎را آشکار کرد امیدوارم خوش‎بینی‎های کاذب به امریکا که ریشه در غرب‎زدگی دارد با این سخنان نابخردانه ترامپ اصلاح شود.

وی با اشاره به ابیاتی از صائب تبریزی مبنی بر اینکه «اظهار عجز پیش ستمگر ز ابلهی است، اشک کباب باعث طغیان آتش است»، تصریح کرد: اصولا شیطان بزرگ منطق ندارد فرض اینکه اگر ما کوتاه بیاییم آنها کوتاه می‎آیند یک اشتباه راهبردی است.

* مسوولان در تعیین تکلیف برجام به نظرات مقام معظم رهبری عمل کنند/مردم به شدت منتظر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی هستند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان افزود: در همه شرایط تا نابودی این دیکتاتورها باید محکم و استوار در مقابل‎شان ایستاد و کوتاه نیامد امیدوارم مسوولان محترم اشتباهات گذشته را تکرار نکنند باید شجاعانه در همه شرایط و از جمله در تعیین تکلیف برجام به نظرات مقام معظم رهبری عمل کرد.

سیدی سخنان روحانی را در پاسخ به مواضع گستاخانه ترامپ؛ خوب و دلپسند ارزیابی کرد و گفت: افسوس که چهار سال در این نوع موضع‌گیری‎ها تاخیر شد.

وی ابراز امیدواری کرد ریاست محترم جمهور با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی پاسخی عملی به امریکا و اروپا بدهد چراکه مردم به شدت منتظر عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی هستند.

*رشد انقلاب اسلامی به معنی نابودی نظام ظالمانه سرمایه‌داری است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه امریکا با ما اختلاف بنیادین دارد، تصریح کرد: رشد انقلاب اسلامی به معنی نابودی نظام ظالمانه سرمایه‌داری است چنانکه رشد توحید جهان را برای شرک تنگ می‎کند و امریکا مصداق شرک و ظلم بزرگ است.

سیدی تاکید کرد: ما باید بدانیم که با قواعد موجود جامعه بین‎الملل نمی‎توانیم به خواسته‎های خود برسیم ما باید راه‎های مناسب خود را بر پایه اسلام پیدا وعمل کنیم همانطور که در دفاع مقدس انجام دادیم لذا باید به فکر تعریف نو از جامعه بین‎الملل بوده و روابط را با اصول مترقی اسلام سازماندهی کنیم، تغییر در سبک زندگی یکی از راههایی است که تحریم را خنثی می‎کند.

وی انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن، عمل به اسناد بالا دستی ، پرهیز از بخشی‎نگری، مد نظر داشتن منافع ملی را مهم خواند و گفت توجه به این نکات می‎تواند نقش فوق‎العاده موثری در حل مشکلات داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار