عضو شورای شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه به عهدی که با مردم بسته‌ام وفادار هستم، افزود: در مقابل موضوعات و منافع شخصی دیگران سکوت نمی‌کنم و با همه توان به مردم خدمت می‌کنم .

در مقابل منافع شخصی دیگران سکوت نمی‌کنم/ شهردار گرگان باید از افراد توانمند بومی انتخاب می‌شد

پایگاه خبری گلستان24، ناصر گرزین، با انتقاد از روند انتخاب شهردار گرگان اظهار داشت: رعایت  اخلاق ضروری‌ترین موضوع در شورای پنجم شهر گرگان است و ای کاش به جای شعار به عملکردهای خود توجه می‌کردند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد توانمند داوطلب برای تصدی شهرداری گرگان حتی برای ارائه برنامه حضور پیدا نکردند، گفت: آقایان تابش‌فر، کاظمی، باقر صادرثانی و خانی از افرادی بودند که از تهران در لیست بودند اما حتی برای ارائه برنامه هم حضور نیافتند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: در انتخاب شهردار باید ابتدا شاخص سلامت و امانتداری مورد توجه قرار گیرد و اعتقاد دارم باید به سراغ افراد توانمند می‌رفتیم و می‌خواستیم مدیریت شهری را بپذیرد و  نیروهای بومی گرگان بهترین فرد برای سکانداری شهرداری هستند و باید به  آنها توجه و اعتماد کرد.

گرزین با بیان اینکه اعلام برنامه از طرف نامزدهای تصدی شهرداری هیچ تاثیری در انتخاب شهردار نداشت، گفت: همه اعضای شورای شهر گرگان باید در مقابل رفتار خود پاسخگو باشند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان یادآور شد: مردم باید به عملکرد شورای شهر توجه کنند برخی حرف‌ها قشنگ زده می شود اما عملکردهای خوبی وجود ندارند و به جای شعار، باید عملکردهای خود را با شهروندان شفاف کنیم.

وی گفت: اگر شهرداری یا سازمان‌ها نیاز به جذب نیرو دارند به جای جذب خانوادگی با فراخوان جذب کنند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه به عهدی که با مردم بسته‌ام وفادار هستم، افزود: در مقابل موضوعات و منافع شخصی دیگران سکوت نمی‌کنم و با همه توان به مردم خدمت می‌کنم و حسین صادقلو فرصتی برای توسعه همه جانبه شهر گرگان بود که از دست رفت.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه نیاز است به شعارهای زمان انتخابات توجه بیشتری داشته باشیم و شهروندان گرگانی مطالبه‌گری کنند، گفت: تله‌کابین گرگان و پارک مدرن کودکان اولویت سال 1396 شورای شهر و شهرداری گرگان بود که باید انجام شود شهروندان خدمت صادقانه می‌خواهند و باید عملکردهای شورا و شهرداری را مورد توجه قرار دهند، زمان تبلیغات انتخاباتی با ائتلاف 9 نفره قول‌های دادیم که الان زمان عمل به وعده‌هاست و اعضای شورای اسلامی شهر باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار