عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در جلسات بررسی سوابق کاندیدا، پنهان کاری هایی از طرف شهردار منتخب گرگان صورت گرفت که این شایسته نیست.

پنهان کاری شایسته شهردار منتخب شورای شهر گرگان نیست

به گزارش گلستان 24 ؛ سعید رحیمی ، در خصوص حکم جلب شهردار منتخب گرگان، اظهار کرد: صدور چک بلامحل دو جنبه کیفری و حقوقی دارد، هر چک بلامحلی که صادر می شود لزوماً حقوقی و یا لزوماً کیفری نیست.

وی ادامه داد: در ذات صدور چک بلامحل اصل کیفری بودن آن نهفته است، چکی صادر شده ولی عالماً و عامداً در زمان مقرر مبلغ چک واریز نمی شود.

رحیمی تصریح کرد: قانونگذار برخی از قوانین صدور چک را از جنبه کیفری بودن خارج دانسته، امّا باید شأن و شخصیت مردم فهیم گرگان را حفظ کرد و اقدامی صورت گیرد که بار دیگر در مظان این مسائل قرار نگیریم.

وی تصریح کرد: ما به عنوان نمایندگان پارلمان محلی باید نسبت به این موضوعات حساس باشیم تا بار دیگر این موارد پیش نیاید.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان اذعان کرد: در جلسه غیرعلنی بررسی صلاحیت کاندیدهای شهرداری گرگان، بارها از ثابت قدم در مورد پرونده های ایشان سوال پرسیدم و او آن ها را تکذیب و پنهان کرد و بعداً خلاف آن ثابت شد و این شایسته ایشان نیست.

وی با بیان این که ما قضاوت در مورد این مسأله را به افکار عمومی می سپاریم، تأکید کرد: بسیاری از فرصت هایی که در شعار انتخاباتی ما بود تاکنون به دلیل برخی از تصمیم گیری ها به تعویق افتاده است.

فضا شهر حال و هوای بازی های آسیایی را نشان دهد

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در آخرین جلسه ای که در کمیته ورزش شورا در خصوص پیش بینی تدارکات بازی های آسیایی داشتیم، مقرر شد شهرداری تبلیغات محیطی شهری، گل کاری، آراستگی فضا را انجام دهد و به همین منظور مهستی قدس ولی، رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی گرگان، مسئول تبلیغات بازی های کبدی آسیایی معرفی شد.

وی افزود: در این زمینه نیز جلسه ای با معاونت اداری- مالی شهرداری گرگان و همچنین رئیس سازمان پارک ها و مسئولان مرتبط شهرداری برگزار شد و نحوه چگونگی اجرایی شدن این مسائل در سریعترین زمان مطرح شد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که فضای شهر باید این پیام را داشته باشد که بازی های آسیایی در شهر گرگان برگزار خواهد شد، افزود: این فضا باید به صورت ویژه آماده شود و برخی از آن ها در حال اجرا است.

رحیمی افزود: موارد دیگری نیز سازمان تربیت بدنی از ما خواسته از جمله میزبانی شهرداری در آخرین شب بازی ها، که هنوز در این خصوص تصمیم گیری نهایی صورت نگرفته است.

وی افزود: بازی های آسیایی فرصتی برای شناساندن شهر گرگان است و به همین منظور پیشنهاد تورهای گرگان گردی یا بسته های فرهنگی داده شد تا فرهنگ خود را به کشورهای دیگر بشناسانیم.

رحیمی با بیان این که همه نگاه ها نباید به شهرداری و شورای شهر باشد و اسپانسرها می توانند در این زمینه وارد شوند، تأکید کرد: تمام دستگاه های ذی ربط باید از این فرصت به وجود آمده برای شناساندن گرگان استفاده کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: ۱۲ اتوبوس در اختیار این بازی ها قرار می دهیم و زیباسازی و ترمیم آن ها در حال انجام است.


انتهای پیام /

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار