واکنش سردار صادقی به اتفاقات پیش آمده در دانشگاهها؛

فرمانده سپاه نینوا گفت: قرار دادن تریبون مقدس دانشگاه در اختیار فعالین فتنه تحت عنوان فعال سیاسی اشتباه و خطا است.

نسبت به برخی روسای دانشگاه به شدت گله مندیم/ تفاوت معنای فعال فتنه با فعال سیاسی

به گزارش گلستان 24 ؛  در پی دعوت از عناصر فتنه در مراسمات دانشگاه سردار صادقی در حاشیه مراسم تجلیل از شهدای مدافع حرم در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما هم در خبرها شنیدیم در برخی مراکز دانشگاهی تریبون مقدس و مبارک دانشجویی به کسانی تحت عنوان فعال سیاسی که در فتنه سال ۸۸ بودند داده می شود که این اشتباهات را مردم بصیر و دانشجویان فهیم می فهمند و دچار تشخیص اشتباه نمی شوند.

وی گفت: دانشجویان خوب می فهمند جابجا کردن عنوان فعال فتنه و فعال سیاسی هر کدام چه معنایی دارد.

سردار صادقی با گلایه از برخی روسای دانشگاهها گفت: ما از رفتارهای برخی دانشگاه ها خصوصا دانشگاه هایی که در نظام تربیتی فرزندان ما در آموزش و پرورش موثر هستند گلایه داریم.

فرمانده سپاه گلستان ادامه داد: روسای این دانشگاه ها عمدا فضا و شرایطی را بوجود می آورند تا کسانی که مربی جامعه ما هستند در این فضا قرار گیرند و این در حالی است که مقام معظم رهبری تاکید جدی در حوزه علوم انسانی دارند و حال تصور کنید اگر این مباحث با جریان فتنه خلط شود چه اثر تربیتی می تواند بر روی فرزندان ما داشته باشد.

وی گفت: دانشجویان فهیم و بصیر ما دقت کنند و مراقب محیط پاک دانشجویی باشند و در عین حال که تلاش کنند تا محیطی در دانشگاه بوجود بیاورند که در آن تضارب آرا وجود داشته باشد باید از جریانات منافقانه و فتنه دوری نمایند.

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار