کریمی اول در میزگرد 9 دی :

جانشین سابق سپاه نینوا با بیان اینکه خیانتهای فتنه گران گفته شود ، گفت :اهانت به مقدسات و خیمه امام حسین(ع) کار کوچکی نبود و الله اکبر هایی که از پشت بام می گفتند قضای الله اکبرهایی بود که قبلا نگفته بودند .

باید خیانتهای فتنه گران گفته شود / الله اکبرهای پشت بام ها قضای گذشته بود

به گزارش گلستان24؛حسین کریمی اول جانشین سابق سپاه نینوا گلستان و تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی عصر امروز یکشنبه سوم دیماه در میزگرد "فتنه 88 و حماسه 9 دی" در دفتر هفته نامه پژواک سخن در گرگان اظهارکرد: ریشه فتنه سطحی نیست بلکه عمیق است و یک عقده کهنه ایست که غرب از انقلاب اسلامی دارد و لذا هر بستری را که ببیند فتنه را اجرایی می کند .

کریمی اول افزود: سهم خواهی گروههای مختلف از انقلاب اسلامی و امام از همان صبح پیروزی انقلاب آغاز شد و گروهک ها مانند قارچ با ایسم های مختلف رشد کردند و در مقابل انقلاب و امام ایستادند.

وی تصریح کرد : فتنه قومیت ها با دخالت عوامل خارجی در نقاط مرزی ایران شکل گرفت و بعد از جنگ نیز کارگزاران با دیدگاه های اقتصادی و فرهنگی خاص روی کار آمدند و در دوم خرداد 76 از دل کارگزاران مشارکت بیرون آمد که تئوری و دیدگاهش نیز بر همگان اشکار است .

این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد : این جریان فکری با این تئوری و نظریات و همراهی با غرب بستر فتنه 78 در دانشگاه تهران و فتنه 88 را فراهم کردند و فتنه 88 تلاقی همه ایسم ها و همه کسانی بود که با انقلاب ، امام و رهبری دشمن بودند .

کریمی اول اذعان داشت : این همراهی تا جایی بود که خانم فاطمه حقیقت جو نماینده مجلس مشارکتی در خیابان های نیویورک با مانتو سبز به خیابان آمد و دست در دستان منافقین گذاشت و گفت که همه ما در مقابل انقلاب اسلامی یکی هستیم .

 

وی تاکید کرد : بحث نفوذ در کشور در دوران اصلاحات شکل گرفت و بنیادهایی نظیر جرج سوروس در داخل کشور به آموزش و تربیت نیروهای خود پرداختند لذا نباید در فتنه بمانیم و باید از این روزها و رویدادها عبرت بگیریم و عوامل فتنه را بشناسیم .

جانشین سابق سپاه نینوا خاطرنشان کرد : مهمترین نکته در خصوص عبرت گرفتن از فتنه سال 88 میدان داری مقام معظم رهبری و جایگاه ولایت است و اگر نبود این جایگاه به اذعان برخی کارشناسان ، ایران به روز افغانستان و عراق می افتاد و بعد از سخنرانی ایشان در نمازجمعه بود که جامعه متحول شد .

کریمی گفت : نکته مهم بعدی بصیرت مردم بود که اگر روی بصیرت مردم کار نشود اتفاقی که در سال 61 افتاد دوباره تکرار می شود و جوری می شود که مانند اعدام شیخ فضل الله مردم پای چوبه دار کف می زنند .

وی با بیان اینکه معتقدم باید خیانتهای این جریان را گفت ، تصریح کرد : اهانت به مقدسات و خیمه امام حسین(ع) کار کوچکی نبود و الله اکبر هایی که از پشت بام می گفتند قضای الله اکبرهایی بود که قبلا نگفته بودند .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار