پیامکهایی که وعده های انتخاباتی برخی نامزدها دمِ انتخابات را زنده میکنند! یادتان می آید در برخی انتخابات ها بعضی نامزدها چه وعده های عجیب و غریبی می دادند.

از وعده های انتخاباتی تا پیامک های اپراطورهای تلفن همراه

پاسخ صحیح به دو سوال:

1000 تومان شارژ

یادتونه توی کارتون تام وجری، تام اسم گربه بود یا موش؟

1.موش

2.گربه

عدد جواب رو به همین شماره بفرستید. هزینه هر پیام: 100 تومان

حتماً این روزها این پیام های عجیب و غریب از اپراطورها زیاد برای شما رسیده است. "راز خوشبختی با ارسال عدد 5 به همین شماره!" ، "با ارسال عدد 2 راز ثروتمند شدن را بدست آورید!"

به گزارش گلستان 24 ،   پیامکهایی که وعده های انتخاباتی برخی نامزدها دمِ انتخابات را زنده میکنند! یادتان می آید در برخی انتخابات ها بعضی نامزدها چه وعده های عجیب و غریبی می دادند. مرغ را ارزان می کنم، جاده های خراب شهر را دوباره آسفالت می کنم، ... کسی نیست بگوید که آخر این انتخابات چه ربطی به این مسائل دارد! اما بعضی هدفمند وعده می دهند، یعنی می دانند که چه می خواهند بکنند. مثلاً وعده می دهند ظرف صد روز همه چیز را درست می کنم، تحریم ها لغو می شود، روابط خارجی بهبود پیدا می کند،... توجه کنید همه اینها در صد روز، جالب نیست؟ کسی که قدرت حل این همه مشکل را در صد روز دارد نباید پشت درهای انتخابات بماند، باید او را یکراست به سازمان حل المسائل بین الملل هل داد تا مشکل سرزمین های دیگر را هم حل کند! آخر هرچه باشد بنی آدم اعضای یکدیگرند دیگر! آنوقت مردم هم خسته از وضع روزگار و قانع به یک لقمه نان حلال اند بی خبر از همه جا می روند پای صندوقهای رای تا بنابه سخنرانی ها و شناختهایی که از کاندیدها بدست آوردند یک دانه رای شان را بدهند.

وعده های انتخاباتی

عقل سلیم می گوید که وقتی کسی می آید می گوید ظرف صد روز ایران را بهشت میکنم باید به او رای داد. اصلاً چرا به او رای ندهیم، ما باید نخبه ها را در کشور تشویق کنیم تا دچار فرار مغزها نشویم. این افراد هم به نوبه ی خود و در تخصص خود نخبه هستند. مسئله اقتصاد و وضع معیشتی کشور هم که مسئله کمی نیست! اتفاقاً به وعده هایش عمل هم کرد و در پیشگاه مردم شرمنده هم نشد.

ظرف صد روز طی یک توافقنامه جامع توانستیم یک سری از تحریم ها را لغو کنیم که هیچ، مبلغی از طلبکاریمان هم به خودمان برگشت، البته قولش را دادند که برگردانند ولی... اشکالی ندارد مهم قولش بود که دادند، حالا پارسال ندادند امسال، نشد سال بعد و... حالا این توافقنامه یک مقداری هم برایشان هزینه داشت که آنهم اشکالی ندارد، فردو و اراک و بازدید هر چند وقت یکبار آژانس بین المللی انرژی هسته ای از تاسیسات و غیره که چیزی نیست، در عرصه بین الملل باید دست به جیب بود تا مبادا آنطرف آبی ها فکر کنند ما با دست خالی به مذاکره آمده ایم. مهم این بود که بدقولی به مردم نشد. سبد کالا هم که آوردند و جای دلخوری بعضی ها از توفقنامه را هم با برنج دانه بللللللند و پنیر و ماکارونی گرفتند. بسیار هم کار نیکوییست، تا توانی دلی به دست آور دل شکستن هنر نمی باشد.

اصلاً از موضوع اصلی منحرف شدیم. داشتیم درباره پیامک های جادویی اپراطورهای تلفن همراه صحبت می کردیم. القصه اینکه این پیامک احتمالاً از سوی غول چراغ جادو می آید، چرا که از یک انسان عادی برنمی آید که با یک پیامک افراد را ثروتمند کند!

ارسال نظر

آخرین اخبار