روح الله زم با انتشار دروغی در خصوص سردار صادقی فرمانده ی سپاه نینوای استان گلستان عملا چهری فاسد و کذاب خود را برای مردم نمایان کرد.

چهره ی پلید رسانه های  معاند برای مردم نمایان شد/ انتشار تصاویر سردار صادقی روح الله زم و حامیانش را رسوا کرد

به گزارش گلستان24؛این روز های شبکه های خارجی منتسب به کشور های غربی و ضد انقلاب به صورت هماهنگ در حال پخش دروغ هایی با ظاهر واقعی هستند تا فضای کشور را متشنج و و متفاوت از واقعیت نشان دهد.

این رسانه ها که معمولا به حمایت های مالی کشور های چون انگلیس،اسرائیل و به تازگی عربستان فعالیت می کنند با قدرت در حال پیگیری پروژه نا امید سازی مردم ایران از وضع کنونی هستند،به طوری که بارها دیده ایم که این رسانه های زنجیره ای وابسته با سوء استفاده از برخی ضعف های کشور در سطح فضای مجازی جنجال بپا کرده اند.

روح الله زم یکی از افرادی است که در این رسانه ها فعالیت می کند وی فرزند محمد علی زم رئیس اسبق سازمان هنری کشور است؛ مدتی قبل اسنادی از روح الله زم منتشر شد که نشان می داد وی با سرویس های جاسوسی خارجی مرتبط است.

زم که مدیرکانال تلگرامی آمد نیوز می باشد با استفاده از تکنیک هایی خاص و فن بیان مطالب واهی و کاملا دروغ را به خورد مخاطبین خود می دهد و چهره ی ای  که حامیان او که مطلقا دشمنان ایرانند می خواهند را برای مخاطبین تلگرامی خود تداعی می کند.

روح الله زم اینبار هم برای تطهیر سازی چهره صهیونیست ها به ماجرای حملات موشکی اسرائیل به پایگاه تیفور سوریه می پردازد و با وارد نمودن برخی از اتهامات به فرمانده سپاه نینوای استان گلستان وی را یکی از فرماندهان سپاه ولی امر می خواند که در سوریه به اسارت در آمده است.

این موضوع در حالی اتفاق می افتد که همزمان با انتشار این سخنان واهی و کذب سردار صادقی در استان گلستان مشغول انجام کار های روزانه خود می باشد.

با توجه به این مسئله تصاویری از سردار صادقی در فضای مجازی منتشر شد که وی در خانه ی شهید نوچمنی یکی از شهدای حملات هوایی اسرائیل حضور دارد انتشار این تصاویر به طور کل شبکه های معاند غربی و روح الله زم را رسوا می سازد.
 

photo_2018-04-16_09-27-13

photo_2018-04-16_09-27-19

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار