فرمانده لشکر 30 گرگان گفت: کسانی که خواهان انتقال لشکر به خارج از شهر گرگان هستند بعد از خرید زمین فعلی لشکر 30 پیاده گرگان، 150 هکتار از زمین های فوق را از کشاورزان را خریداری کرده و با تمامی زیرساخت ها به ارتش واگذار کنند.

شرط سنگین فرمانده برای انتقال پادگان گرگان

به گزارش گلستان 24، امیر خمری فرمانده لشکر 30 گرگان در نشست خبر خود با خبرنگاران گفت:در استان گلستان کارهای زیربنایی دیگری وجود دارند که مسئولان باید به آنها توجه کنند، برای نمونه، حدود 10 سال قبل، عملیات اجرایی پتروشیمی را اغاز کردند، اما هنوز نتوانستند آن را به سرانجام برسانند.

وی خطاب به آن دسته از مسئولانی که خواهان انتقال پادگان ارتش به خارج از شهر گرگان هستند، گفت: هرگاه در مورد پتروشیمی به موفقیت رسیدید در زمینه انتقال پادگان هم موفق خواهید شد. 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان با تاکید بر اینکه شهردار و نماینده مجلس باید به دنبال کاری باشند که نتیجه بگیرند، خاطرنشان کرد: پادگان لشکر 30 پیاده گرگان حدود 90 سال قبل ساخته شد و آن موقع هیچکس فکر نمی کرد که 90 سال آینده شهر تا این اندازه رشد کرد.

خمری تصریح کرد: اکنون نیز برای انتقال پادگان باید منطقه ای را درنظر بگیرند که 100 سال بعد هیچ شهردار و نماینده مجلسی خواهان انتقال پادگان ارتش نشود.

وی با بیان اینکه برای انتقال پادگان لشکر 30 پیاده گرگان به خارج از شهر، زمین آن باید فروخته شود، اظهار کرد: دولت پولی برای خرید زمین پادگان ندارد، در نتیجه تلاش های برخی از مسئولان برای انتقال پادگان بی نتیجه خواهد ماند.

ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران با تاکید مجدد بر عزم این فرماندهی بر فروش زمین پادگان لشکر 30 پیاده گرگان با قیمت کارشناسی، زمین های واقع در سمت راست جاده توسکستان و سمت چپ جاده منتهی به روستای جعفرآباد گرگان را برای انتقال لشکر 0 پیاده گرگان مناسب دانست.

خمری افزود: کسانی که خواهان انتقال لشکر به خارج از شهر گرگان هستند بعد از خرید زمین فعلی لشکر 30 پیاده گرگان، 150 هکتار از زمین های فوق را از کشاورزان را خریداری کرده و با تمامی زیرساخت ها به ارتش واگذار کنند./گلستان ما

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    بنده سال۵۳دوره آموزشی سپاه دانش خودم را درپادگان گرگان گذراندم.گروهان ۳ آسایشگاه ۲.هنوزهم اسامی فرماندهان ازفرمانده پادگان تا گروهانها یادم هست.۶۸سال سن دارم ومعلم بازنشسته هستم.چقدردوست دارم یکباردیگرفضای داخل راببینم.یکی دوباربا قصدمسافرت آمدم وبیرون رادیدم.افسوس که جوانی گذشت.

آخرین اخبار