از شما نمایندگان انتظار می رود رأی نه به لایحه FATF دهید و پس از رای گیری نظر شفاف و رای خود را در جهت تنویر افکار عمومی رسما اعلام کنید.

تصویب FATF همانند تصویب برجام خسارت محض است

به گزارش گلستان24؛به نقل از دانشجو سلام؛ شورای تبیین مواضع بسیج داشجویی دانشگاه آزاد واحد گرگان در نامه ای خطاب به نمایندگان مجلس از آنان خواست تا به لایحهfatf رای منفی دهدند و پس از رای گیری آرا ی نمایندگان به صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرند.

متن نامه به شرح ذیل است؛

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

« استقلال یعنى یک کشورى مداخله‌گر را بشناسد، با آن مقابله کند و در مقابل آن بایستد. استقلال به معناى بداخلاقى کردن با همه‌ى دنیا نیست؛ استقلال به معناى مقابله‌ى با آن قدرتى است که می خواهد مداخله کند، میخواهد دستور بدهد، می خواهد حیثیّت و شرف یک ملّت را براى منافع خود خرج کند؛ این معناى استقلال است. دشمن استقلالِ یک ملّت کیست؟ قدرت هاى خارجى، قدرتهاى مداخله‌گر

(مقام معظم رهبری)

فصل دهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران که به تبیین اصول سیاست خارجی نظام اختصاص یافته است، بر استواری سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر نفی هرگونه سلطه_جویی و سلطه-پذیری، حفظ استقلال همه جانبه و تمامیت ارضی کشور و ... تأکید کرده است و هر گونه قراردادی را که موجب سلطه بیگانه بر منابع طبیعی و اقتصادی، فرهنگی و نظامی و سایر شئون کشور گردد را ممنوع کرده است.

حال جای بسی سوال و تامل است که لوایحی همچون FATF چگونه در سکوت رسانه ای و در خفا، همانند روندی که برجام طی کرده به مجلس می رود و به مرحله رای گیری می رسد.

آیا نه این است که نمایندگان مردم باید مدافع حقوق کشور،ملت و نظام اسلامی باشند؟

آیا برجام که منتهی به خسارتی محض شده نباید درسی برای دولت و نمایندگان محترم مجلس شود؟

آیا FATF غیر خود تحریمی و بازی کردن در زمین دشمن است؟

مواضع نمایندگان محترم استان با توجه به مفاد این لایحه چه بوده و رای نمایندگان محترم فردا چه خواهد بود؟

آیا رهنمود های مقام معظم رهبری در مجلس و آرای شما نمود عملی پیدا کرده می کند ؟

سوالات بالا سوالاتی است که بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خواهان پاسخگویی از شما نمایندگان محترم به آن است.

با توجه به این موارد از شما انتظار می رود رأی نه به این لایحه دهید و پس از رای گیری نظر شفاف و رای خود را در جهت تنویر افکار عمومی رسما اعلام کنید.

لازم به ذکر است که در آخرت باید در پیشگاه خداوند متعال و شهدای این میهن عزیز و در دنیا در پیشگاه مردم و آیندگان این کشور نسبت به تصمیماتی که برای انقلاب، مردم و کشور می گیرید پاسخگو باشید .

آیندگان در مورد اعمال شما قضاوت خواهند کرد.

والسلام و علی من التبع الهدی

(شورای تببین مواضع و حوزه علامه طباطبایی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان)

 

ارسال نظر

آخرین اخبار