طبق اخبار منتشر شده سید مناف هاشمی از استانداری گلستان رفتنی است.

در ساختمان سفید استانداری چه خبر است؟

به گزارش گلستان24،بعد از حضور حسن روحانی در استان گلستان بعد از یک مدت بسیار کوتاه طی خبر های رسیده رفتن سید مناف هاشمی از استان گلستان حتمی شده چرا که بعد از اعلام این خبر در رسانه های معتبر استان از سوی هاشمی و استانداری هیچ واکنش نشان داده نشده است.

از سوی دیگر احسان مکتبی که فارغ التحصیل دکترای علوم سیاسی  و صاحب امتیاز روزنامه گلشن مهر است، بصورت ناگهانی استعفاء داده و از سمت خود یعنی  مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کناره گیری کرده است.

دکتر مکتبی در یادداشت خود پس از استعفا، آورده است،«مدیریت یک سبک است ،یک حرفه است ، گاهی  سبک بازی تو به هم تیمی هایت نمی خورد ، اگر می توانی سبک بازیت را عوض کنی ، بمان ، اگر نمی توانی بهتر است، بروی تا حق الناسی بخاطر ناهماهنگی بر زمین نماند ، به این خاطر ترجیح دادم فعلا از کنار زمین  نظاره گر هم تیمی های تلاشگرم باشم که العبد یدبر و الله یقدر»

این اختلاف ها در استانداری، مرجع تصمیم گیری استان بدون شک برای توسعه استان نامبارک خواهد بود چرا که وقتی هم افزایی و تصمیم گیری واحد در اردوگاه فرماندهی نباشد، نه تنها هیچ پیشرفتی حاصل نخواهد شد بلکه استان پس رفت هم خواهد کرد.

با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و ایام نوروز که به واسطه یک رسم سنتی مردم اقدام به خرید ملزومات مختلف از بازار می کنند،استانداری گلستان باید در مقام یک مرج تصمیم گیر و ناظر بر استان به صورتی جهادی و 24 ساعته در حال فعالیت باشد.

اما این طور که مشخص است،وضعیت ناهماهنگی در ساختمان سفید استانداری گلستان بیداد می کنند و معلوم نیست چه کسی می خواهد برود و چه کسی میخواهد بیاید!

این هرج و مرج ها پالس های منفی برای مردم ارسال می کند و قطعا این پالس های منفی اثرات مثبتی در استان ومردم استان نخواهد داشت.

امید است تا هرچه زودتر مسئولین امر در خصوص استانداری گلستان،جمع بندی واطلاع رسانی موثر و با شفافیتی داشته باشند تا مردم هم بخوبی از تغییرات اطراف خود آگاه باشند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار