فعال دانشجویی:

قشری خود فروخته و طلبکار از نظام در کشور مدام به دنبال این موضوع هستند که بین جوان وازدواج،مستاجر ومسکن دیوار بکشند.

تحریم خائنین،تکریم خادمین /مردم کشتی انقلاب را از دریای پر تطالم  نجات می دهند

به گزارش گلستان24؛حمید رضا فرشیدنیا یکی از فعلان دانشجو در یاددشتی ارسالی به این پایگاه خبری نوشت:امروز در میهن عزیزمان شاهد هستیم که گروهی در سیمای بزک کرده غرب با عناوین مختلف دست به چپاول بیت المال زده اند.

بیشتر این افراد که دارای تریبون های خوش صدا وسیما هستند امروز چنگال خونین خود را در  فرهنگ و سیاست و اقتصاد فرو برده اند و روز به روز در باتلاق لیبرالیسم یاغی به ظاهر متمدن غرب در حال فرو رفتن هستند!

بطور نمونه باید از این حضرات  بنفش و سبز به اصطلاح  روشنفکر غرب پرست که همیشه  از نظام جمهوری اسلامی طلبکارند سوال کرد که بین چه چیزهایی در کشور دیوار کشیدید؟

بین جوان و ازدواج؛نیروی کار و شغل؛مستاجر ومسکن؛بیمار و درمان؛پاسپورت و عزت؛و......

در مقابل این قشر خود فروخته گوساله پرست انسانهایی از جنس مردم کشتی انقلاب را از دریای طوفانی نجات میدهندکه میتوان به نیروهای نظامی کشور و رهبری اشاره کرد که همیشه باچشمان بیدار بهترین دیده بان بوده اند.

هدف قرار دادن پهباد آمریکایی توسط نیروهای نظامی  از اندسته دیده بانی ها بود که من را یاد جمله شهید مرتضی آوینی انداخت که میگفت شیطان در پناه آهن است وما در پناه ایمان.

رهبری عزیز که دنیای دیپلماسی را مات و مبهوت همیشه میگذارد و  همیشه در همه عرصه ها خوف و ترس به خود راه نداده است در دیدار نخست وزیر ژاپن هم در مقابل این گرگهای گرسنه که با دندان تحریم و اسلحه قصد رسیدن به مقصد ذلت و وطن فروشی را برای مردم داشتند بیرق (هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة) را برافراشت و نگذاشت که بار دیگر پای بیگانه به کشور باز شود .

شوریده سری که شرح ایمان می کرد 

هفتادودو فصل سرخ عنوان می کرد

یکى از مهم ترین آرزو و درخواست‌هاى ائمه اطهار (ع) از خداوند متعال توفیق خدمتگزارى به مردم بوده است و آنان این خواسته ارزشمند خویش را در قالب دعاها و سخنان گهربار خویش ابراز مى نمودند. امام سجاد (ع) در دعاى مکارم الاخلاق با پروردگار متعال چنین نجوا مى فرماید:

«واجر للناس على یدى الخیر ولاتمحقه بالمن -خداوندا! انجام کارهاى خیر را براى مردم، به دست من اجرا کن و خدمات نیکم را با منت گزارى ضایع مگردان.»

بنابراین خدمت رسانى در جامعه اسلامى، بویژه از سوى کارگزاران و مسئولان و صاحبان قدرت و مال و متنفذان، امرى لازم و ضرورى است . شایسته است که هر مسلمان وظیفه شناس و مسئولیت پذیر در هر پست و مقامى که باشد در امر خدمت رسانى همت نماید و تلاش خود را مضاعف گرداند. خدمت صادقانه باید در ابعاد و جنبه های مختلف نظام و جامعه ظهور داشته باشد:

الف ـ از جنبه های سیاسی، بر مسئولان است که بیشتر به زمینه های تقویت وحدت، وفاق ملی و اقتدار ملی بیندیشند و سیاست گذاری ها و تصمیم گیری هایشان بر اساس حفظ اصول کلی نظام و از جمله حفظ منافع ملی و دینی ملت مسلمان باشد و هرگز خود را وامدار احزاب و گروه های سیاسی نکنند.

ب ـ خدمت صادقانه از جنبه فرهنگی این است که بنیه معنوی و دینی جامعه تقویت شود و اخلاق عمومی رشد کند و ارزشهای دینی انقلاب و دفاع مقدس در جامعه نهادینه گردد و از هنر دینی در تربیت نسل جوان بهره گیری شود. بدین ترتیب نسل جدید می تواند در برابر هجوم و شبیخون فرهنگی دشمن مقاومت نماید و در کنار این آرامش فرهنگی، با تولید علم و تقویت جنبش نرم افزاری، استعدادهای علمی جوانان به شکوفایی می رسد.

ج ـ از جنبه های اقتصادی نیز مهار تورم و گرانی، نظارت بر قیمت ها، تلاش برای فقر زدایی و پرداخت یارانه برای اقلام مصرفی قشرهای کم درآمد، مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت خواران، اشتغال زایی و حل معضل ازدواج، از برجسته ترین خدمات صادقانه کارگزاران نظام به جامعه است که کاهش ناهنجارهای اجتماعی را در پی دارد و امید دشمنان را برای جدا کردن مردم از نظام به یأس مبدل می سازد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار