حجت الاسلام محمود زاده:

طبق فرمایش رهبری نماز جمعه باید قرارگاه فرهنگی و اجتماعی وهمینطور محل تجمع نیرو های انقلابی باشد ولی در گلستان اینگونه که مدنظر است، نیست

جوانان و مجموعه های حزب اللهی در گرگان پشتیبان معنوی ندارند/ در گلستان به امام هفته نیازمندیم  نه فقط امام جمعه

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین شیخ ابوالفضل محمودزاده یک از جهادگران وفعالان فرهنگی استان در انتقاد به عملکرد حاج آقای نور مفیدی و طرد شدن نیروهای جوان انقلابی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

معتقدم که یکی از دلایل مشکلات اجتماعی و فرهنگی استان ما بخصوص شهر گرگان خلاء مدیری با روحیه انقلابی در جایگاه نماینده ولی فقیه و امامت کل هفته شهر هست !

فعلا کاری با حرف هایی که این روزها در  فضای مجازی در مورد فعالیت های گذشته و حال ایشان و بیتشان و اطرافیان و منصوبین به ایشان پر شده نداریم که البته باید روزی بصورت شفاف روشنگری و حل بشه !

مشکلات سیاسی رو هم فاکتور میگیرم ، چون اصلا در استان ما سیاست وجود ندارد و همه در حال سیاست بازی هستند . . .

حضرت آقا بارها فرمودند نماز جمعه باید قرارگاه فرهنگی و اجتماعی شهر باشد و باعث تشکل و محل تجمع نیروهای انقلابی بشه ولی متاسفانه اگر نگاهی به تصاویر گزارشات مراسمات دفتر نماینده امام در استان و نماز جمعه گرگان و مراسماتی مثل تقدیر از جوانان فعال در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) بکنید حتی هیچ کدام از بزرگان عرصه های فرهنگی و انقلابی دیده نمیشوند !

یکی از تاکیدات رهبری به ائمه جمعه در احکام انتصابشان ، حمایت از جوانان مومن انقلابی ست که متاسفانه خلاء این مسئله توی استان بشدت احساس میشه !

از طرفی جوانان و مجموعه های حزب اللهی و انقلابی استان بخصوص گرگان شخصیتی بعنوان بزرگتر معنوی و تشکیلاتی و پشتیبان ندارند ، از طرفی پایگاه های مرتبط با نماینده امام و رهبری و امام جمعه شهر یا مملوء از پیرمردهاست یا اندک جوانی که گهگاهی جمع میکنند البته بجز طلاب مدارس تحت اشراف ، کسانی نیستند که در مجموعه های مذهبی و انقلابی دیده شده باشند . . .

متشکل نبودن جبهه فرهنگی انقلاب و عدم حمایت از جوان مومن انقلابی یکی از مهمترین مشکلات استان و اولویت دارترین مطالبات رهبری و ماست که باید بخاطر پیشرفت استان روزی تحقق پیدا کند !

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار