خطبه نماز جمعه 1394/02/11 شهر خان ببین:

حجه الاسلام والمسلمین شهابی در خطبه نمازجمعه خان ببین فرمودند: زندگی حضرت علی علیه السلام از صحنه تولد تا شهادت از افتخارات اسلام است.

زندگی حضرت علی علیه السلام از صحنه تولد تا شهادت از افتخارات اسلام است

به گزارش گستان 24، نماز جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ به امامت حضرت حجه الاسلام والمسلمین شهابی امام جمعه شهر خان ببین و منطقه فندرسک برگزار گردید.

حجه الاسلام والمسلمین شهابی در خطبه اول با توجه به رعایت تقوی الهی فرمودند: نمازگذاران را به رعایت تقوای الهی توصیه میکنم، چرا که حفظ دین و دین داری در سایه تقوا محقق می شود.

وی گفت: گناه اثرات مخرب زیادی دارد و همه چیز را از بین می برد و عمر انسان، حیوان و نباتات را کاهش میدهد و انسان مومن با تقوا همه چیز را دارد همانطور که مولای متقیان علی علیه السلام می فرماید: انسان تقوا پیشه برای هر عمل خیری سبقت می گیرد.

امام جمعه خان ببین ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد امام علی علیه السلام اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص)فرمودند: اگر همه ی دنیا جمع بشوند نمی توانند فضایل حضرت علی علیه السلام را بشمارند چرا که آن حضرت دریای فضایل است.

وی ادامه داد: حضرت علی علیه السلام بطور معجزه آسایی در کعبه به دنیا آمد و آنحضرت فردی بی نظیر و بی بدیل است و زندگی حضرت علی علیه السلام از صحنه تولد تا شهادت از افتخارات اسلام است و خصایص نیکوی هزار پیامبر در شخصیت امیر مومنان وجود دارد.

ایشان ادامه دادند: انسانی که حتی یکی از فضایل حضرت علی علیه السلام را بیان کند یا بنویسد یا شنیده باشد مورد لطف و رحمت و بخشش الهی قرار می گیرد.

حجه الاسلام والمسلمین شهابی در خطبه دوم با اشاره به مناسبت های هفته جاری فرمودند: ایام البیض و اعتکاف از بهترین ایام کسانی است که معتکف می شوند و در شرایط خوبی با خدای خویش خلوت می کنند.

وی ادامه داد: روز کار و کارگر را به همه ی زحمت کشان تبریک عرض می کنم.دیدار کارگران با مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)که آقا در این دیدارنکات ارزنده ای را مطرح نمودند.

امام جمعه خان ببین ضمن عرض تبریک به مناسبت روز شورا اظهار داشتند: از شورای اسلامی شهر و سایر شوراها نیز تشکر میشود و لازم است که شوراها در همه زمینه ها به ویژه زمینه های فرهنگی و عمرانی تلاش مضاعفی داشته باشند.ما شاهد تحول در زمینه های عقیدتی سیاسی سپاه هستیم.

ایشان در پایان فرمودند: یاد علامه بزرگ استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی میداریم.اولین معلم خداوند متعال است.در همه عرصه های کشور معلمین نقش موثری داشته و دارند.

 

آبشار نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار