نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت موفق شدند کنترل بزرگ‌ترین پایگاه نظامی گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» در منطقه غرب القلمون را در دست گیرند.

سقوط بزرگ‌ترین پایگاه نظامی «جبهه النصره» در غرب القلمون

در ادامه عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب الله در غرب منطقه القلمون، این نیروها موفق شدند، بزرگ‌ترین پایگاه و مرکز تجمع گروه‌های مسلح در این منطقه را آزاد کنند و کنترل آن را به دست گیرند.

به گزارش گلستان 24، براساس گزارش‌های میدانی رسیده از منطقه القلمون روز گذشته (شنبه) موفق شدند، پایگاه «سهله المعیصره» که بزرگ‌ترین پایگاه نظامی گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» به شمار می‌آید، را در منطقه «الجبه» آزاد کرده و کنترل آن را در دست گرفتند.

در این عملیات نیروها همچنین موفق شدند، تپه مشرف به این پایگاه نظامی به نام «قرنة المعیصرة شمالی» و همچنین مناطق عقبة ام الرکب، تپه الدورات، قرنة رزق و تپه شمیس را نیز آزاد کنند.

این پیروزهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت یک روز پس از آزادسازی یکی دیگر از پایگاه‌های نظامی جبهه النصره در منطقه عسال الورد که در 4 کیلومتری تپه «نحله» در شرق منطقه «بریتال» لبنان قرار دارد، حاصل شد.

در عملیات روز گذشته یکی از مهمترین سرکردگان جبهه النصره در منطقه الجبه نیز به قتل رسید. بنابر گزارش‌ها «احمد ابراهیم عثمان» ملقب به «الحداد» سرکرده گروه تروریستی موسوم به «گردان شهدای حوش عرب» وابسته به جبهه النصره در جریان درگیری‌‌های ارتش سوریه با عناصر مسلح به قتل رسید.

الحداد یکی از مهمترین و خطرناک‌ترین سرکردگان میدانی جبهه النصره در منطقه الجبه القلمون شمرده می‌شد، در این درگیری‌ها بیش از 20 تروریست مسلح نیز کشته شدند.

ارسال نظر

آخرین اخبار