نماینده ولی‌فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراین و ضرورت بررسی همه‌جانبه دلایل بروز این خطای انسانی و نقش‌آفرینی احتمالی آمریکا در این حادثه گفت: مردم ایران قدرشناس زحمات و تلاش حافظان امنیت کشور است

امام جمعه گرگان: مردم ایران قدرشناس حافظان امنیت کشور هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: در بیش از چهل سال گذشته کشور فراز و فرودهای بسیاری داشته که با تلاش نیروهای مسلح و سپاه از تمام این حوادث سنگین مانند جنگ تحمیلی، ظهور داعش و رخدادهای متعدد دیگر به سلامت عبور کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت :در موضوع سقوط هواپیمای اوکراین به احتمال نزدیک به یقین، توطئه آمریکا سبب بروز این خطای انسانی شده که باید با بررسی همه جانبه در زمان کافی، دلایل اصلی آن مشخص و برای مردم تشریح شود.

آیت الله نورمفیدی اظهار داشت: مزدوران آمریکا و عوامل نفاق می خواستند  از احساسات مردم پس از این حادثه تلخ سوء استفاده کنند که تلاش آنها به نتیجه نرسید و در همه کشور نتوانستند ۲ هزار نفر را همراه خود کنند که این مورد نشان دهنده هوشیاری مردم است.

امام جمعه گرگان گفت: ملت ایران در روزهای گذشته و با بصیرت بالا مسیر خود را از عوامل مزدور و وابستگان به خاندان پهلوی و رژیم صیهونیستی جدا کرده و همانند همیشه با هوشیاری و بی اعتنایی نقشه های آنان را ناکام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در گلستان اعتراف به وقوع اشتباه از سوی فرمانده هوافضا و سپاه کشور را ارزشمند قلمداد کرد و گفت :‌این حادثه بزرگ قلب همه ملت ایران را جریحه دار نمود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به رحلت آیت الله میبدی اشاره کرد و گفت: ایشان عالمی علاقه مند به رهبری و امام (ره) بود که آحاد بسیاری از مردم منطقه در چند دهه از فیوضات معنوی ایشان بهره مند شده بودند.

امام جمعه گرگان با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از مردم گلستان خواست به یاری سیلزدگان این منطقه بپردازند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار