یادداشتی از احمد ملاشاهی؛

یکی از تحلیل گران استان گلستان در یادداشتی عنوان کرده است که خطر در کمین انتخابات استان گلستان است.

خطر در کمین انتخابات گلستان!

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ احمد ملاشاهی از تحلیل گران استان گلستان در یادداشتی آورده است؛

در ایام انتخابات همان اندازه که ما در داخل در تدارک انتخابات قوی هستیم چند برابر آن در خارج کشور و یا عوامل نفوذی به دنبال تضعیف انتخابات از طریق خبر سازی هستند.

شفاف بودن روند اطلاع رسانی مهمترین ابزار دفاعی در این شرایط است.

شواهد نشان می دهد مسولان انتخاباتی گلستان از سازوکار شفاف  برای اطلاع رسانی استفاده نمی کنند شیوه اطلاع رسانی تایید صلاحیت ها یک مورد آن است که البته با درایت خود نامزدها منجر به تنش در استان نشد. واقعا اعلام یک لیست اینهمه مشکل بود؟

اگر صداوسیما و خبرگزاری های رسمی استان منابع رسمی اطلاع رسانی مسولان انتخاباتی گلستان در فضای مجازی و حقیقی هستند چرا خبرهای دست اول ، پیش از همه  در یک کانال تلگرامی درز می کند.

اگر "کانال تلگرامی انتخابات گلستان" مرجع اطلاع رسانی ستاد انتخابات گلستان هست چرا این موضوع به رسانه ها و افکار عمومی اعلام نمی شود؟ چرا هویت مسول آن حتی در پروفایل مشخص نیست ؟ اصلا با چه جراتی از یک  پیام رسان خارجی فیلتر شده به عنوان مرجع اطلاع رسانی در حوزه انتخابات استفاده شده؟ اگر واقعا این کانال متعلق به ستاد انتخابات باشد تخلفی وحشتناک رخ داده که بخاطر آن کل انتخابات گلستان در خطر است  و باید سریعا منابع نظارتی از جمله معاونت پبشگیری و پلیس فتاو ... وارد عمل شوند بخصوص که تاکنون چند مطلب بدون منبع و مطابق با عملیات روانی دشمن در آن درج شده است.

اگر "کانال تلگرامی انتخابات گلستان" متعلق به ستاد انتخابات استان نیست چرا اخباری که فقط می تواند در اختیار مسولان اجرایی انتخابات استان باشد در این کانال منتشر می شود؟ چرا تلقی سخنگو بودن این کانال تکذیب نمی شود، باید بررسی شود درز اخبار از کجاست؟ آیا ممکن است پای رانت اطلاعاتی در میان باشد.

برای رفع تهدیدات سایبری در حوزه انتخابات ضروریست استاندار گلستان در اسرع وقت کانال رسمی اطلاع رسانی انتخابات استان را در فضای مجازی اعلام کند و گرنه تبعات اقدامات این "کانال تلگرامی" به ستاد انتخابات استان برمی گردد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار