«محمدباقر نوبخت» گفت: تا پایان سال جاری اعتبارات لازم از مصوبات باقیمانده را به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان تخصیص خواهیم داد تا مسئولین ذی‌ربط در استان عنایت کنند و پروژه را تا سال آینده به بهره‌برداری برساند.

تخصیص اعتبارات لازم به مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان تا پایان امسال

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز با حضور در تپه نورالشهدای گرگان، ضمن قرائت فاتحه و عطرافشانی بر مزار هشت شهید گمنام دفاع مقدس، از روند اجرای پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان بازدید به عمل آورد.

در این دیدار سردار علی ملک شاهکوهی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، توضیحات جامعی از روند احداث این پروژه ارزشمند در استان را ارائه کرد و اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور در سال ۹۷ به استان گلستان با هدف تسریع در ساخت و بهره‌برداری موزه دفاع مقدس استان، مصوب شد که بودجه لازم طی سالهای ۹۸ و ۹۹ به این پروژه واگذار شود.

وی ضمن تشکر از ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور در تخصیص اعتبار مصوب سفر در سال ۹۸، درخواست تسریع در تخصیص اعتبارات باقیمانده سفر را داشت.

در ادامه رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن قدردانی از همه تلاش‌ها و زحمات انجام شده گفت: این قبیل پروژه‌ها و یادمان‌ها بسیار ضروری و ارزشمند است و بنده تا پایان سال جاری بخش قابل توجهی از مصوبات باقیمانده را به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان تخصیص خواهم داد تا مسئولین ذی‌ربط در استان عنایت کنند و پروژه را تا سال آینده به بهره‌برداری برسانند.

/دفاع پرس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار