نامه 6 فروردین سال 68 امام خمینی(ره) به آیت الله منتظری ، هم از نظر خط شناسی، و هم از نظر محتوا، سند قطعی و خدشه ناپذیر تاریخ جمهوری اسلامی است و کسی نباید در آن تشکیک نماید.

نامه 6 فروردین امام راحل سند خدشه ناپذیر تاریخ جمهوری اسلامی است/ مدافعان جریان منتظری مطرودان ملت ایران هستند

به گزارش گلستان24؛ غلامرضا خارکوهی تاریخ نگار گلستانی در مصاحبه ای با این پایگاه خبری اظهار کرد: نامه 6 فروردین سال 68 امام خمینی(ره) به آیت الله منتظری ، هم از نظر خط شناسی، و هم از نظر محتوا، سند قطعی و خدشه ناپذیر تاریخ جمهوری اسلامی است و کسی نباید در آن تشکیک نماید.

وی افزود: اگر آیت الله منتظری در صحت نامه 6  فروردین امام شک داشت می توانست همان زمان با دفتر امام تماس بگیرد و یا نامه را از پیک امام تحویل نگیرد و یا پس بفرستد، اما او نه تنها این کار را نکرد، بلکه به استناد و در پاسخ به این نامه، توبه نامه ای برای امام نوشت و عزل خود را از رهبری آینده نظام تائید کرد و به عذرخواهی پرداخت. لذا کسانی که در نامه 6 فروردین امام تشکیک می کنند خودشان هم می دانند که حرف بی ربطی می زنند.

خارکوهی با اشاره به اینکه منتظری قائم مقام بی قوام بود، گفت: باوجود آنکه آقای منتظری از همه ابزارها و امکانات سیاسی، فرهنگی و اجرایی کشور برخوردار بود، اما او به جای آنکه از این موقعیت برای تقویت و قوام نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم و پیشرفت و رفاه کشور استفاده کند، با ساده لوحی و تاثیرپذیری از لیبرال‌ها و منافقین و مخالفان انقلاب، در جهت تخریب نظام و در مسیر دشمنان ملت گام بر می داشت، که این امر موجب تزلزل موقعیت سیاسی او شد. 

خارکوهی با اشاره به اینکه امام با عزل منتظری نشان داد که مدافعان افکار لیبرالی و منافقین و گمراهان سیاسی و ساده لوحان در مناصب دولتی ایران جایگاهی ندارند، خاطرنشان کرد: از سال 88 تاکنون عده ای از مخالفان جمهوری اسلامی در رسانه‌ها و شبکه‌های داخل و خارج کشور خود را ورثه سیاسی آیت الله منتظری معرفی می‌کنند و برای حمله به اصل نظام اسلامی، دم از او می زنند، اینها نه مدافع ملت ایران هستند و نه مدافع شخص منتظری، بلکه مطرود مردم هستند و جاده صاف کن خط انحرافی سید مهدی هاشمی و منافقین تروریست می‌باشند.

این تاریخ نگار گفت: از آقای منتظری و ورثه سیاسی او باید پرسید آیا فرد جنایتکاری مثل سید مهدی هاشمی که قاتل ده‌ها نفر از مردم بی‌گناه بود، ارزش این را داشت که یک حکومت و ملت را خرج نجات او بکنید و "خَسَرَالدُّنیا وَالاخرَه" شوید؟! 

خارکوهی با اشاره به اینکه حفظ نظام برای امام خط قرمز بود، تصریح کرد: امام خمینی حفظ نظام جمهوری اسلامی را از اعظم فرایض می‌دانست و در این مورد با هیچکس تعارف نداشت حتی با نزدیکترین دوستانش، به همین جهت او با وجود علاقه شدیدی که به آیت الله منتظری داشت، اما او را بخاطر انحرافات فکری اش از رهبری آینده ایران برکنار کرد؛ زیرا اگر او عزل نمی شد، بعد از ارتحال امام، کشور را به چنگ لیبرال‌ها و منافقین می‌سپرد. 

او با اشاره به اینکه خناسان و نااهلانِ انقلاب باید از قضیه منتظری درس عبرت بگیرند، اظهار کرد: آیت الله منتظری با وجود مدارج علمی و سوابق درخشان مبارزاتی علیه رژِیم شاه و محبوبیت زیاد اجتماعی که داشت، امّا به خاطر ساده لوحی و خودشیفتگی در دام شیاطین سیاسی افتاد و دودمان خود را برباد داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار