با حضور شخصیت ها و میهمانان مهم کشوری در گرگان؛

پنج شنبه 7 خرداد ماه، به عنوان پر ترافیکترین روز خبری استان گلستان با حضور میهمانان و شخصیت های برجسته کشوری در گرگان و سایر شهرستان های استان گلستان رقم خواهد خورد.

پر ترافیک ترین روز خبری استان گلستان فردا رقم می خورد

به گزارش گلستان 24، استان گلستان از صبح روز پنج شنبه 7 خرداد ماه شاهد حضور میهمانان کشوری، لشکری و سیاسی و همچنین ورزشی خواهد بود که روز پرکار و پرخبری را برای استان گلستان رقم خواهد زد.

بر اساس این گزارش، مهمترین رویداد این روز برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی شمال کشور در غرب استان گلستان رقم می خورد که میهمانان و نظامیان کشور در این برنامه حضور به امر میرسانند و بناست در این روز، دهمین یادواره شهدا و سرداران شمال کشور در شهرستان بندرگز برگزار شود که این مراسم از امشب، 6 خرداد ماه آغاز و تا فردا شب 7 خرداد ماه ادامه خواهد داشت که در این مراسم عملیات نطامی و رزمی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین دومین رویداد بزر استان گلستان در روز پنج شنبه، حضور سید حسن خمینی، نوه امام راحل (ره) در گرگان می باشد که بناست ایشان به مدت 2 روز در استان گلستان حضور داشته باشند.

سومین رویدادی که بناست فردا در استان گلستان رقم بخورد، کلنگ زنی کارخانه فولاد اترک گلستان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد بود که ایشان یک روز میهمان مردم استان گلستان می باشند.

چهارمین برنامه مهم استان گلستان، همایش روز روابط عمومی هاست که در سالن اجتماعات استانداری گلستان رقم میخورد.

پنجمین برنامه مهم فردا، حضور جانشین فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء در گرگان برای شرکت در چهارمین همایش اصحاب عشق خواهد بود که ظهرفردا در ساعت 15 در مسجد دزیانی ها برگزار خواهد شد.

ششمین برنامه نیز حضور فرزند رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گرگان است که بناست در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی، کارگروه سلامت و امنیت غذایی و کمیته بیماران خاص استان شرکت نمایند.

هفتمین برنامه مهم استان گلستان،حضور بازیکنان و هنرمندان تیم ملی فوتبال جام جهانی 1998 در گرگان خواهد بود که بناست در روز جمعه 8 خرداد ماه یک بازی خیرخواهانه در استادیوم فوتبال امیر آباد گرگان برگزار نمایند.

در همین راستا و وجود برنامه های دیگر، فردا پنج شنبه 7 خرداد ماه ترافیک شدید خبری و رسانه ای در گلستان رقم میخورد.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار