ساعتی پیش:

محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت صبح امروز جهت سفری یک روزه به استان گلستان سفر و ساعت 8 صبح وارد فرودگاه بین المللی گرگان شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد گرگان شد / بازدید از منطقه ویژه اقتصادی اترک و حضور در استقبال سید حسن خمینی از برنامه های نعمت زاده در گرگان

به گزارش گلستان 24، نعمت زاده بعد از ورود به فرودگاه گرگان مورد استقبال دکتر صادقلو استاندار گلستان ، مرگدری معاون برنامه ریزی ، قوانلو مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان ، مختار مهاجر مدیر کل جهاد کشاورزی استان و رمضان بهرامی رئیس اتاق بازرگانی استان قرار گرفت.

نعمت زاده بلافاصله به دلیل فشردگی برنامه ها به امامزاده عبدالله گرگان رفت و فاتحه ای نیز بر سر مزار شهدای گمنام خواند .

وی همینک در شهرک صنعتی آق قلا مشغول بازدید از صنوف مختلف و کارگاه های صنعتی است .

برنامه بعدی وزیر صنعت ، معدن و تجارت بازدید از منطقه ویژه اقتصادی اترک می باشد و بعد از آن نیز از گمرک گلستان در اینچه برون بازدید خواهد کرد.

بازدید از شرکت کانسار خزر و حضور درنمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که در محل نمایشگاه های استان برقرار است برنامه بعدی وزیر صنعت معدن تجارت در استان گلستان است .

محمد رضا نعمت زاده همچنین از ساعت 6 تا 7 در برنامه ویژه استقبال از سید حسن خمینی در مصلی نمازجمعه گرگان حاضر خواهد شد و به دیدار آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان خواهد رفت .

حسن ختام برنامه های یک روزه وزیر صنعت ، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران شرکت در جلسه داخلی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان و استفاده از نظرات و پیشنهادات کارشناسان این اداره کل می باشد.

گفته می شود با توجه به عدم آماده سازی شرکت فولاد شاید این مجموعه امروز افتتاح نشود و فقط وزیر بازدیدی از روند پیشرفت کار داشته باشد./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار