دکتر اسحاق رحیمی:

برخی می گویند امام (ره) با گفتن مرگ بر آمریکا مخالفت کرد. در صورتی که تمام صحبت امام (ره) این بود که آمریکا شیطان بزرگ است.

همه حرف امام(ره) این بود، "آمریکا شیطان بزرگ است"

دکتر اسحاق رحیمی، فعال فرهنگی شهرستان کردکوی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، می گوید: در این چند سال اخیر، برخی برای آن که کار های خودشان را توجیه کنند و بگویند کارهایشان مطابق با رفتار های امام (ره) است، متاسفانه خاطراتی از ایشان مطرح کردند که با آن چیزی که در صحیفه نور و سخنان و سیره امام (ره) است متفاوت است.

وی ادامه می دهد: برخی می گویند امام (ره) با گفتن مرگ بر آمریکا مخالفت کرد. در صورتی که تمام صحبت امام (ره) این بود که آمریکا شیطان بزرگ است. آمدند خط و مشی امام (ره) را تحریف کنند تا منویات خودشان را به مردم عرضه کنند.

 

اسحاق رحیمی امام خمینی

رحیمی با بیان این که نسل جوان ما امام (ره) را ندیدند و همه چیزی که از ایشان می دانند از شنیده هایشان است، می گوید: برخی آن چه که مد نظر و هدف خودشان است را مطرح می کنند و این موضوعی است که مقام معظم رهبری هم به آن هشدار دادند.

وی با تاکید بر این که در صدر اسلام هم با ثروت و قدرت سعی کردند احادیث پیامبر (ص) را جعل کنند تا آن چه که خودشان می خواهند پیاده کنند، می گوید: امروز هم برخی امام (ره) را طوری که دلشان می خواهد تعریف  می کنند نه آن گونه که بود.

اسحاق رحیمی امام خمینی

وی معتقد است که ما باید گفتار ها و سخنان امام (ره) را در صحیفه نور مطالعه کنیم و صحبت های مستقیم ایشان را در رسانه ها ببینیم و بشنویم و اجازه ندهیم که شخصیت امام (ره) تحریف شود.

ارسال نظر

  • محمدرضابرزگر
    0

    درود برجناب آقای رحیمی...

آخرین اخبار