مرکز ارتقای سواد فضای مجازی سازمان سراج برگزار می کند؛

دوره سواد انتخاباتی و فضای مجازی با عنوان "آموزشی برخط" به همت مرکز ارتقای سواد فضای مجازی سازمان سراج برگزار می شود.

 دوره آموزشی برخط سواد انتخاباتی و فضای مجازی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از سراج24؛ مرکز ارتقای سواد فضای مجازی سازمان سراج، دوره سواد انتخاباتی و فضای مجازی با عنوان "آموزشی برخط"، از تاریخ 2 الی 8 خردادماه 1400 به صورت آنلاین برگزار می کند.

تاکتیک های رسانه ای در انتخابات، رسانه و رفتار های انتخاباتی مردم، اخبار جعلی و انتخابات، پیشینه تبلیغات سیاسی، پروپاگاندا و انتخابات و کلان داده ها و انتخابات رسانه های نوظهور و انتخابات سر فصل های آموزشی این دوره است.

دکتر اکبر نصرالهی، دکتر سید مجید امامی، دکتر محمد حسین ساعی، سید پویان حسین پور، دکتر احسان شاه قاسمی، دکتر صالح اصغری و محمد لسانی به عنوان استادان این دوره معرفی شده اند.

مهلت ثبت نام تا ساعت 12 ظهر یکشنبه 2 خردادماه 1400 اعلام شده و آغاز دوره نیز همان 2 خردادماه خواهد بود.

علاقمندان جهت ثبت نام و حضور در این وبینار به پایگاه اینترنتی http://savad.serajeduc.ir/fa/form_data/add/form_id=521 مراجعه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره می توانید با شماره های ثابت 02166530552- 02166530567 و شماره همراه 09197720040 (پشتیبانی در پیام رسان های ایتا و واتس اپ) تماس حاصل فرمایید.

انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین رویدادهای اجتماعی در هر کشوری است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست؛ گستره مسائل این رویداد و فرایندهای تبلیغاتی ناشی از آن ارتباط اجتناب ناپذیری با رسانه ها دارد؛

از طرفی با شیوع بیماری کرونا در جهان و انتقال فرآیندهای تبلیغاتی میدانی انتخابات به فضای مجازی عمق اثرگذاری رسانه ها را در جهت دهی افکار عمومی و جریان سازی های اجتماعی بیش از پیش کرده است.

با توجه به اهمیت موضوع و شرایط پیش رو، مرکز ارتقای سواد فضای مجازی در نظر دارد با برگزاری یک دوره آموزشی آنلاین گامی موثر در آگاه سازی اجتماعی و ایجاد شناخت عمومی از تاثیر رسانه ها بر رویداد انتخابات بردارد.

1621425000آموزشی-برخط

ارسال نظر

آخرین اخبار