پشت پرده خانه های رویایی آلانیای ترکیه؛

این شخص با شماره ثبت جعلی متعلق به یک شرکت تبعه ترکیه اقدام به فروش واحد های مسکونی آپارتمانی در کشور ترکیه - منطقه آلانیا به هموطنان ایرانی - می کرد.

کلاه برداری از ایرانیان توسط خواننده پرکار! لس آنجلسی +فیلم

به گزارش گلستان24، فروشنده خانه‌های رویایی در آلانیای ترکیه پس از دستگیری، صراحتا به کلاه برداری در زمینه انجام تبلیغات فروش ملک در شبکه‌های ماهواره‌ای باهمکاری شهرام شب پره اعتراف کرد.

 

به گزارش آژانس خبری ایران، رویای خرید خانه در ترکیه این روزها برای خیلی ها تنها کام تلخ به جا گذاشته است. تبلیغات رنگارنگ با وعده های فراوان به یکی از بهترین و ارزان ترین ترفندهای سوداگران اقتصادی تبدیل شده است.

 

 

از همین رو در ماه های اخیر اکثر شبکه های ماهواره ای  پر شده از تبلیغات متنوع برای فروش واحد های آپارتمانی رویایی در آلانیای ترکیه اما به واقع چقدر می توان به این تبلیغات اعتماد کرد.

 

 

به نظر می رسد خرید خانه در کشورهای خارجی با توجه به قوانین پیچیده ای که برای اتباع کشورهای دیگر در نظر گرفته می شود کار راحتی نباشد و همین بزنگاه بهترین گردنه برای کمین کلاهبرداران است.

 

یکی از جنجال هایی که به تازگی برسر خرید خانه در ترکیه به وجود آمده، پرونده کلاه برداری شهرام شب پره، خواننده پرکار! لس آنجلسی است.

 

 

وی شهرت و معروفیت خود را وسیله ای برای جلب اعتماد مردم به خرید این واحد ها دروغین در ترکیه کرده است.

 

شهرام در یکی از تبلیغات ماهواره ای به بینندگان اطمینان می دهد که شرکت متبوعش خانه هایی را  در ترکیه آماده کرده که فضای بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری است، اما به تازگی دم خروسش با کلاه برداری از دهها نفر بیرون زده است.

 

ماجرا از این قرار است که در روز های اخیر شخصی به نام "یاشار" به جرم کلاهبرداری توسط نیروی انتظامی جمهور اسلامی ایران دستگیر شده است.

 

 

این شخص با شماره  ثبت جعلی متعلق به یک شرکت تبعه ترکیه اقدام به فروش واحد های مسکونی آپارتمانی  در کشور ترکیه - منطقه آلانیا به هموطنان ایرانی -  می کرد.

 

 

وی با گرفتن مبالغی هنگفت به عنوان پیش پرداخت وعده فروش واحدی خیالی را به خریدار می داد و به همین منظور  او را روانه ترکیه می کرد، اما زمانی که خریدار با خانه ی رویاهایش! مواجه می شد، متوجه می شد که مالکش شخص دیگری است و این معامله یک کلاهبرداری بزرگ بوده است.

 

جالب این جاست که یاشار پس از دستگیری با صراحت اعتراف کرده که در طول مدت فعالیت خود با یکی از خوانندگان - متواری از ایران - بنام «شهرام شب پره» اقدام به فروش آپارتمان کرده است اما پس از گذشت مدتی کوتاه با شهرام دچار اختلاف شده و از ترس او مجبور به ترک کشور ترکیه و بازگشت به ایران شده است و در حال حاضر شرکت کلاهبردار "فرست هوم آلانیا" تماما متعلق به شهرام شب پره می باشد.

البته باوجود مشخص شدن دروغین بودن تبلیغات خانه های رویایی در ترکیه هنوز هم آگهی های زیادی از شرکت های جعلی در شبکه های مختلف در حال پخش است.

 

 

لازم به یادآوری است، متاسفانه هنوز افرادی هستند که به شبکه های ماهواره ای اطمینان کنند و سرمایه خود را در اختیار افرادی که شاید به مراتب از شهرام شب پره ناشناس تر و غیر قابل اعتماد تر هستند قرار دهند، موضوعی که به راحتی می تواند بنیان یک خانواده را متلاشی کند!

/جام نیوز

 

 

فیلم

ارسال نظر

  • babak
    0

    آقا چند نفر شریک هم داره که همین الان در حال کلاه برداری هستند یکیشون که سال گذشته از ترکیه دیپورت شد بعد چند ماه قاچاقی برگشت الانم باز سر ملت بخت برگشته رو داره کلاه میذاره بنام امیر مرادی اگه باور ندارین پیغام خصوصی بذارید تا مشخصات و محل اینارو دونه دونه نشونتون بدم . این آقای یاشار پادوشون بود اینجا اصل کاریا دارن کارشون رو میکنن.

آخرین اخبار