یادواره 175 شهید غواص دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسوولان در شبستان امام علی (ع) آستان امامزاده عبدالله (س) شهرستان گرگان برگزار شد.

یادواره شهدای غواص در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان 24، مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان بهشهر طی سخنانی در این مراسم تسلیم نشدن در برابر دشمنان را از آموزه های دین اسلام دانست و گفت: تسلیم اراده دشمن شدن چیزی جز ذلت و بدبختی به همراه ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی داوری اظهار داشت: ذات دشمنان فریبکاری است و خروجی آن چیزی جز ذلت و بدبختی نیست. 
وی با اشاره به سفارش امام حسین (ع) به حضرت زینب کبری(س) درجریان واقعه کربلا، افزود: امام حسین(ع) که بخوبی به نیات دشمنان واقف بود از خواهرشان خواستند، درسخت ترین شرایط نیز حتی یک لیوان آب از دشمنان طلب نکنند.

یادواره شهدای غواص در گرگان برگزار شد
حجت الاسلام داوری اضافه کرد: امروز نیز درچالش های سیاسی با دشمنان بویژه دربحث مذاکرات هسته ای باید مراقب بود و اسیر فریبکاری دشمن نشد.
وی تصریح کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب از تیم هسته ای حمایت و آنان را دعوت به مقاومت و رعایت خطوط قرمز می کند، نشان از فهم و درک بالای معظم له نسبت به ذات فریبکارانه دشمنان دارد.
مسوول تبلیغات لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بویژه 175 شهید غواص یادآور شد: ما میراث دار خون شهیدانی هستیم که برای عزت و استقلال کشور و نیز تبعیت از رهبری، جان خویش را نثار کردند.
حجت الاسلام داوری، خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای، گفت: امروز رهبری، مسوولان و همه ملت ایران پشت سر شما هستند، بنابراین با حرکت در مسیر تفکرات ولایت، توافقی را امضاء کنید که بواسطه آن خون 230 هزار شهید، ارزش های انقلاب و عزت و استقلال کشور حفظ شود.
وی، توجه به ماهیت زندگی شهیدان بویژه شاخصه ولایی بودن و تبعیت از رهبری آنان را مهم دانست و افزود: امروز تفکرات ولایی انقلاب اسلامی، سبب بیداری ملت های مظلوم جهان و منطقه و الگو قرار دان این تفکر شده است و می طلبد همه ما نیز در راستای این تفکر انقلاب و شهیدان حرکت نماییم.
حجت الاسلام داوری با اشاره به تلاش سخت افزاری و نرم افزاری دشمنان برای جلوگیری از نفوذ تکفر ولایی انقلاب اسلامی در ملت های منطقه، اضافه کرد: امروز دشمنان اسلام با روی کار آوردن و حمایت از گروهک های تکفیری و داعش، درحال کشتار بی رحمانه مسلمانان و جلوگیری از نفوذ این تفکر هستند.
مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) بهشهر همچنین با اشاره به روز قدس، برلزوم حضور پرشور مردم در راهپیمایی این مناسبت و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نیز به نمایش گذاشتن همبستگی، عزت و استقلال کشور تاکید کرد.
دراین مراسم که همراه با مداحی بود، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
بنا به اعلام رییس کمیته تفحص شهیدان، شهدای غواص مربوط به عملیات کربلای 4 دفاع مقدس هستند که بعثی ها آنان را با دست های بسته شهید کردند.
این شهدا بیست و ششم خرداد 94 با حضور اقشار مختلف مردم در تهران تشییع شدند/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار