رییس گروه قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در آزمون سراسری قرآن و عترت ۱۲۱ گلستانی حد نصاب امتیاز را دریافت و حائز رتبه برتر شدند.

موفقیت ۱۲۱ گلستانی در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان24 ، محمد رعیت، رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم به صورت تمام الکترونیک برگزارشد که در پایان ۱۲۱ نفر از استان گلستان حد نصاب امتیاز را دریافت و حائز رتبه برتر شدند.

رعیت ادامه داد: این آزمون در سه گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم شامل دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، گروه معارف اهل بیت (ع) شامل سه رشته حفظ و مفاهیم نهج البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومان و گروه حفظ قرآن کریم شامل رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء ۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم پنج جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن برگزار شد.

رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از شرکت کنندگان و عوامل برپایی این آزمون، گفت: به ۱۲۱ برگزیده این رویداد قرآنی مبلغ ۱۶۸۵۰۰۰۰۰ ریال اهدا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار