حمیدرضا سراوانی:

رسیدن به توافق خوب بیشتر یک حرف خنده دار است. زیرا هیچ توافق خوبی در کار نیست.

رسیدن به توافق خوب در مذاکرات، "خنده دار" است

حمیدرضا سراوانی، معلم و فعال فرهنگی شهرستان کلاله، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، معتقد است که رسیدن به توافق خوب بیشتر یک حرف خنده دار است. وی می گوید: هیچ توافق خوبی در کار نیست. زیرا توافق خوب از دید طرفین مذاکره کاملا متفاوت است. به این مذاکرات خوشبین نیستیم اما از برادرانمان در مذاکرات حمایت می کنیم.

سراوانی می گوید: این مذاکرات در هرجای دنیا که باشد، به حال مردم ایران هیچ تاثیری ندارد. همانطور که تا به حال نداشته است. کلید حل مشکلات ما در لوزان و وین نیست. باید داخل کشور خودمان دنبال راه حل این مشکلات باشیم و مدیریت کشور را تصحیح کنیم.

حمیدرضا سراوانی کلاله

وی با بیان این که 24 نوع تحریم از سمت آمریکا داریم، ادامه می دهد:  10 تای آن مال دولت و بقیه از طرف کنگره امریکاست. فقط 4 تای آن مال هسته ای است. اگر این تحریم ها را هم لغو کنند، هیچ فرقی به حال مملکت ما نمی کند.

این فعال فرهنگی معتقد است تحریم های بانکی که برداشته شده است، بسیار ناچیز است. وی می گوید: شاید گوشه ای از رویداد های اقتصادی کشور را تحت شعاع قرار دهد. آن هم برای عده ای خاص که بالا دست هستند. به حال این مردم هیچ فایده ای ندارد. مگر آن که مدیریت اقتصادی کشورمان درست شود. همان مدیریت جهادی که مقام معظم رهبری فرمودند.

ارسال نظر

آخرین اخبار