مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: یکی از نقاط ضعف استان مساله اقتصاد هنرمندان است و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری زمینه درامدزایی آنها را فراهم میکند.

گلستان در زمینه اقتصاد هنرمندان ضعیف است/ایجاد درآمدزایی با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری

به گزارش خبرنگار گلستان 24،  محمد رعیت ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته امامت و ولایت برگزار شد، اظهار کرد: فراهم آوردن بسترهای مختلفی از جمله اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در استان یکی از مهم ترین برنامه های ارشاد گلستان برای فعالیت بیشتر هنرمندان و حتی فروش محصولات هنری آنان در نمایشگاه ها است.

وی افزود: اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت در تمامی شهر ها و روستاهای استان این امکان را برای هنرمندان گلستانی فراهم می آورد تا این هنرمندان در بخش های مختلف از این فضا برای شناساندن خلاقیت های هنری خود استفاده کنند.

رعیت گفت: برای این ایام 45 برنامه در نظر گرفته شده که این برنامه ها در قالب تئاتر، موسیقی های محلی، کنسرت، نمایشگاه آثار هنری، مسابقات نقاشی، کتابخوانی و شعر و به رغم موافقت، اجرای موسیقی محلی سنتی در تعدادی از خیابان های گرگان برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: وظیفه مندی دیگری که این دستگاه اجرایی در برنامه های این دهه به آن توجه ویژه دارد اجرای برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که در این زمینه به عنوان یکی از دستگاه های وظیفه مند به این مهم توجه ویژه داریم.

وی افزود: یکی دیگر از محورهای مهم اجرای برنامه های دهه امامت و ولایت ترویج زیست عفیفانه است که به معنای عام همه اقشار را در بر میگیرد.

رعیت گفت: باید در این زمینه به سراغ اصلاح گفتمانی برویم چرا که جامعه نیازمند آگاه سازی است.

وی بیان کرد: برنامه دهه امامت و ولایت به صورت انلاین در فضای مجازی برای اقشاری که امکان حضور در این برنامه ها را ندارند، به نمایش در خواهد آمد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار