رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گنبدکاووس:

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گنبدکاووس گفت: نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی این شهرستان از فردا به میزبانی هفت روستای بخش مرکزی و داشلی برون و شهر اینچه‌برون برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی گنبدکاووس از فردا آغاز می‌شود

به گزارش گلستان 24، ابراهیم ملاتش  اظهارداشت: این جشنواره‌ها با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از درگیری مردم با ویروس کرونا و برقراری نشاط اجتماعی با حضور هنرمندان و ورزشکاران شاخص در روستاهای "آق‌آباد، قره دانگ، داشلی برون، حاجی لر قلعه، سارلی سفلی، گدم آباد و ایگدر سفلی و شهر اینچه برون" برگزار می‌شود.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گنبدکاووس گفت: نخستین جشنواره فردا به میزبانی روستای آق‌آباد آغاز می‌شود و به ترتیب تا پایان تیرماه تمام مناطق پیش بینی شده میزبان گروه‌های موسیقی و طنز همراه با اجرای بازی‌های بومی محلی خواهند بود.

ملاتش ادامه داد: تلاش داریم با هدف افزایش جذابیت برنامه‌ها از ملی‌پوشان گنبدی رشته‌های مختلف ورزشی هم برای شرکت در این جشنواره‌ها دعوت کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن هنرمندان روستاها می‌توانند در کنار گروه‌های موسیقی و طنز به اجرای برنامه بپردازند.

رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی گنبدکاووس پیش بینی کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم شهرستان با حضور در این جشنواره‌ها ساعاتی خوش و فرخ را پیش سربگذارند.

وی گفت: گنبدکاووس بیش از چهار هزار ورزشکار سازماندهی شده در رشته‌های ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی دارد که با استفاده از زمین‌های خاکی در مناطق مختلف و ۱۶ خانه ورزش روستایی همواره در حال انجام تمرین و برگزاری مسابقات هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار