مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گلستان:

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان با اشاره به پنج ایستگاه کاری برای برنامه های پیشگیری از طلاق، گفت: کارگروه پیشگیری از طلاق در گلستان تشکیل می شود.

کارگروه پیشگیری از طلاق در گلستان تشکیل می شود

به گزارش گلستان 24، فرهاد سمیعی اظهارکرد: برای ساماندهی کودکان کار دو اقدام در استان برنامه ریزی شده که نخست مباحث فرهنگی را شامل می‌شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان افزود: حل این مسئله جز با مباحث فرهنگی ممکن نیست زیرا بسیاری از شهروندان ما دلسوز بوده و علاقه مند هستند که به این افراد کمک کنند و اگر فرهنگ سازی نشود، سایر موارد هم اثرگذار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: پیوست‌های تحلیلی رسانه‌ای هم از دیگر اقدامات بوده که در این زمینه می‌تواند کمک کننده باشد.

سمیعی عنوان کرد: ما این اقدامات فرهنگی و پیوست رسانه‌ای را دنبال می‌کنیم و تا به نتیجه نرسد دوباره همان شرایط قبل تکرار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: در زمینه طلاق هم پنج ایستگاه کاری داریم که مرحله به مرحله آن را اجرایی کنیم، نخستین ایستگاه در خصوص سن ازدواج و آمادگی برای ازدواج است که آموزش‌های لازم در پادگان‌ها، دانشگاه‌ها و غیره ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: علوم پزشکی هم حین ازدواج کارگاه‌های لازم را برگزار می‌کند و از دیگر ایستگاه‌ها دادگستری بوده که پرونده‌ها شده را به مشاور ارجاع می‌دهد.

سمیعی از دیگر مراحل به ایستگاه بهزیستی اشاره کرد و گفت: به دنبال نهایی‌سازی شورای ائتلاف برای پیشگیری از طلاق هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار