جمعی از فعالین فرهنگی، اجتماعی استان گلستان با شرکت در پویش به «افتخار این سه کلمه» با آرمان های «جمهوری اسلامی ایران»تجدید میثاق کردند.

عکسنوشت / حمایت از جمهوری اسلامی ایران توسط فعالین فرهنگی، اجتماعی استان گلستان در پویش « به افتخار این سه کلمه»

به گزارش گلستان 24؛ حرکت ملی "این سه کلمه"، پویشی است در دفاع تمام قد از مفهوم "جمهوری اسلامی ایران"؛ از کلمه الله که اسم اعظم خداست.

رکتی که هم دلشوره آرتین را دارد و هم نگران اشک‌های باوان هست؛ هم غمگسار شهدای سیستان و بلوچستان هست و هم سوگوار شهدای شاهچراغ. اما میداند در این هنگامه بازگشت به خویشتن دوای همه دردهای ماست و امید است تا اذهان و قلوب مثل همیشه بر این سه کلمه به معنای واقعی آن مجتمع گردند: جمهوری یعنی حق مردم آنچنان که بایست به درستی و انصاف داده شود و جایگاه رفیع آنان ذره ای ضایع نگردد؛ اسلامی به معنای باور به خداوند یکتایی است که ناظر اعمال و حساب‌کش از همه ماست.

«این سه کلمه» - جمهوری اسلامی ایران، عبارتی از بیانات امام خمینی (ره) است که در بخشی از متن آن آمده است: «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد»، به عنوان پیشوند نام ایران بعد از انقلاب استخراج شده که منظور سه کلمه جمهوری، اسلامی و ایران است. که می توان آن را پایبندی به تجدید عهد با امام خمینی ره نیز تعبیر کرد.

بر اساس همین گزارش تعدادی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان گلستان در این پویش همگانی شرکت کردند.

پویش این 3 کلمه

پویش این 3 کلمه

پویش این 3 کلمه

پویش این 3 کلمه

پویش این 3 کلمه

پویش این 3 کلمه

پویش این 3 کلمه

پویش این 3 کلمه

پویش این 3 کلمه

3 kalameh farsad

 

ارسال نظر

آخرین اخبار