سیزدهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در حوزه صنعت آب و برق استان گلستان روز دوشنبه با حضور حدود 100نفر در گرگان برگزار شد.

سیزدهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق گلستان برگزارشد

به گزارش گلستان 24، مسوول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق گلستان در حاشیه برگزاری این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: این، مرحله استانی رقابت ها بوده و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

حجت الاسلام سعید بیرقدار اظهارداشت: این رقابت ها بمدت یک روز در بخش های قرائت و اذان، مفاهیم، حفظ قرآن و احکام در دو بخش دختران و پسران و در دو رده سنی و مقطع تحصیلی سال پنجم تا نهم و سال دهم تا دوازدهم برگزار شد.

جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان صنعت آب و برق گلستان

وی با بیان اینکه میزبانی این دوره بر عهده شرکت آب منطقه ای گلستان است، اضافه کرد: شرکت کنندگان در بخش کتبی 50 نفر و در بخش قرائت و حفظ نیز 50 نفر و فرزندان کارکنان شرکت های آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستائی، توزیع نیروی برق و آب منطقه ای هستند.

بیرقدار با یادآوری اینکه تیم گلستان در رقابت های سال گذشته در مجموع چهار بخش، به مقام دوم کشوری دست یافت، افزود: ترویج فرهنگ قرآن و معارف دینی و اسلامی از اهداف برگزاری این رقابت ها می باشد و هر ساله کلاس های طرح تابستانی، رقابت های کتابخوانی و رقابت های اینترنتی در این زمینه برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات استان در بخش تامین آب اضافه کرد: کودکان و نوجوانان نقش ویژه ای در فرهنگ سازی داشته و با توجه به گرمای هوا و کاهش نزولات آسمانی، این دانش آموزان می توانند بهترین مبلغ در جهت درست مصرف کردن باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار