مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۳۱ اثر سینمایی از نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ تیرماه هفته جاری همزمان با تهران در پردیس سینمایی کاپری گرگان به نمایش در می‌آید.

سینما کاپری گرگان میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم حوا شد

به گزارش ساجد خبر، محمد رعیت صبح امروز اظهار کرد:این پردیس سینمایی با اکران آثار سینمای ایران با موضوع «زن و خانواده» از ساعت ۱۰ الی ۱۸:۳۰ دقیقه روز سه شنبه بیستم تیرماه تا روز جمعه میزبان علاقه‌مندان سینماست.

وی افزود: از فردا سه‌شنبه ۱۵ فیلم کوتاه، ۱۰ فیلم مستند و ۶ فیلم سینمایی در چهار سانس ۱۰، ۱۳، ۱۵ و ۱۷ در سالن سینمایی کاپری گرگان به نمایش درمی‌آید و اکران فیلم‌ها تا ۲۳ تیرماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: فیلم‌های هوک، سرهنگ ثریا، شهربانو، اخت الرضا، کاپیتان، هفت بهار نارنج و چند فیلم مستند و کوتاه داستانی در این روزها در پردیس سینمایی کاپری گرگان اکران می شود.

رعیت با اشاره به شعار جشنواره «ما پای خانواده ایستاده ایم»، بیان کرد: این جشنواره در موضوعات حوزه های زن و خانواده، نقش زنان در جامعه، فرصتی برای شناسایی استعدادها، توانایی ها و خلاقیت جوانان در قالب تولیدات سینمایی جدید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: یکی از اهداف این جشنواره مشارکت جامعه فرهنگی و هنری در امر ترویجی و تبلیغی ارزش ها و باورها نسبت به حوزه زنان و خانواده در جامعه است.

وی افزود: تقویت ظرفیت های مختلف فرهنگی، هنری و عرصه های مختلف بانوان و معرفی آنها به جامعه در این جشنواره مورد توجه است.

رعیت بیان کرد: آثار جشنواره حوا رایگان اکران می شود.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ حوا به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه سادات محور از بیستم تا ۲۳ تیر امسال در سطح کشور و از جمله استان گلستان برگزار می‌شود. این رویداد محوریت موضوع زنان و خانواده را در دستور کار خود دارد و با همکاری مراکز و سازمان‌های فرهنگی مختلف فعالیت خود را دنبال می‌کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار