فرمانده سپاه نینوا گلستان از برگزاری ۳۶۲۱ برنامه در طول هفته دفاع مقدس به همت سپاه و بسیج استان خبر داد.

برگزاری ۳۶۲۱ برنامه در طول هفته دفاع مقدس / قدردانی فرمانده سپاه نینوا گلستان از وزارت دفاع

به گزارش گلستان24؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: علت اصلی شروع جنگ تحمیلی و تهاجم همه جانبه به ایران اسلامی خاموش کردن چراغ انقلاب اسلامی بود تا این نور الهی که تازه شکل گرفته بود را خاموش کنند و نهال نوپای نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره انقلاب بود را قطع کنند اما هشت سال تمام دنیا با ما جنگید و نتوانست یک وجب از خاک ما را فتح کند.

وی افزود: دفاع مقدس مظهر آرمان خواهی ، ایثار و ازخود گذشتگی ، پایداری و مقاومت ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود که با زعامتی مدبرانه و حکیمانه جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کرد

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: شعار محوری امسال هفته دفاع مقدس " ما متحدیم " است و ما با صدایی رسا به دشمنان اعلام میکنیم همه ملت ایران با هر مذهب ، با هر قومیت و با هر گرایشی متحد است و این دقیقا همان خطای راهبردی دشمن در شناخت ملت ایران است.

ملک شاهکوهی تصریح کرد: نزدیک به ۴۵ سال است که دشمن با تحلیل های غلط مدام می گوید شش ماه دیگر کار نظام تمام است اما هر سال مقتدر از قبل به سمت قله حاکمیت دین خدا پیش رفته ایم و امروز به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نزدیک قله هستیم .

وی خاطرنشان کرد: ۳۶۲۱ برنامه در طول هفته دفاع مقدس به همت سپاه و بسیج استان برگزار خواهد شد که ۳۷۷ برنامه محوری و شاخص خواهد بود که دیدار پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با رهبر فرزانه انقلاب ، رژه اقتدار نیرو های مسلح استان ، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین ، افتتاحیه متمرکز پروژه های عمرانی ، یادواره های شهدا و اردو های جهادی از جمله آنهاست.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان از اطلاع رسانی دقیق و به موقع وزارت دفاع درباره حادثه روز دوشنبه در گرگان قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: حضور به موقع نیرو‌های امداد و نجات، امنیتی و مسلح، شهرداری، اورژانس، فرمانداری و استانداری قابل تحسین بود.

سردار ملک شاهکوهی خطاب به مردم استان گفت: ما اطمینان داریم که همه قطعات حادثه دیروز جمع آوری شده، اما از مردم می‌خواهیم اگر در جنگل، و اطراف شهر با قطعه‌ای مواجه شدند به ما اطلاع دهند تا نیرو‌های متخصص ما برای جمع آوری آن قطعات ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار