سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان از اجرای ۱۰۳ برنامه متنوع به مناسبت هفته ملی کودک در این استان خبر داد و گفت: یکی از برنامه های شاخص استان اجرای جشن فیتیله ها است

عموهای فیتیله ای مهمان کودکان گرگانی می شوند

به گزارش گلستان24؛ الهه غیناقی صبح چهارشنبه در خصوص برنامه‌های هفته ملی کودک در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهر نام گذاری شده است که این ایام فرصتی است به کودکان توجه اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۳ برنامه متنوع در این ایام برای استان پیش بینی شده است، افزود: ۱۰ برنامه به صورت متمرکز و استانی در این ایام برگزار می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با بیان اینکه برنامه‌های امسال با شعار «کودکی بهتر زندگی بهتر» فعالیت خواهند کرد، گفت: برگزاری این برنامه‌ها فرصتی است تا توجه ویژه‌ای به کودکان شود چرا که کودکان امروز مسئولان فردا هستند.

وی افزود: گلستان دارای ۱۸ مرکز ثابت و ۶ مرکز سیار است که در این ایام به برنامه‌های متنوعی خواهد پرداخت.

غیناقی از برگزاری جشن فیتیله ها در مرکز استان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم در روز ۱۶ مهر به صورت رایگان در استادیوم آزادی گرگان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: ۶ نفر از گروه فیتیله ها به گلستان می آیند و این برنامه به صورت زنده از سیمای استان انعکاس داده می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان گفت: در این مراسم گروه سرود ۳۱۳ نفره با عنوان مهر یاران اجرا برنامه خواهند داشت.

وی اظهار کرد: نمایشگاه با عنوان کودکی بهتر زندگی بهتر در کنار تالار فخرالدین اسعد گرگانی با محتوای تعلیم و تربیت برای کودکان برگزار می‌شود.

غیناقی افزود: کودکان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر و در بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ بعد از ظهر دیدن کنند.

وی یادآور شد: حضور در بیمارستان تخصصی کودک، حضور در خانه سالمندان، اجرای برنامه سیار در مناطق محروم، غبار روبی مزار شهدا در کل استان، پیاده روی و قرائت بیانیه در نماز جمعه توسط فرزند شهید شیوانی از جمله برنامه‌های هفته ملی کودک در گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار