حسن گنجی، در واکنش به حضور فابیوس در ایران؛

دشمن دشمن است، حتی اگر در لباس دوست ظاهر شود. اقتدار و عظمت ملت ایران، حکم می کند سرا دیپلماسی مان در گفتار و رفتارشان با فابیوس صلابت داشته باشند.

سران دیپلماسی ما، در رفتار با فابیوس صلابت داشته باشند

حسن گنجی، مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره حضور فابیوس، وزیر امور خارجه فرانسه در ایران، می گوید: در عرف بین الملل، فرانسه کشوری است که رابطه با آن منع قانونی ندارد و از کشور هایی نیست که رابطه با آن ها جزو خطوط قرمز ما باشد. اما با توجه به سوابقی که این کشور خبیث، در مذاکرات 1+5 و ورود خون های آلوده به ویروس ایدز به ایران داشت، قبل از هر چیز باید بسنجیم که رابطه با این کشور چه نفعی برای ما دارد.

گنجی معتقد است اصل حضور فابیوس در ایران حساسیت ایجاد نمی کند. اما آنچه که مسلم است این است که اقتدار و عظمت ملت ایران، حکم می کند  مسئولینی که با وی دیدار دارند، در گفتارشان صلابت داشته باشند. این موضوع بسیار مهم است.

حسن گنجی فابیوس و ظریف

مسئول آموزش و تربیت بسیج سپاه نینوای گلستان همچنین می گوید: اگر در استقبال از وزیر امور خارجه فرانسه، برخی از مسائلی که در عرف بین الملل حاکم است را انجام ندهیم و استقبال قوی از وی نکنیم، پیام خوبی خواهد داشت و می توان وی را متوجه این موضوع کرد که عملکردش برای ما رضایتمند نیست .

حسن گنجی ادامه می دهد:  این که سران دیپلماسی ما بتوانند در گفتار و رفتارشان با فابیوس صلابت لازم را داشته باشند بسیار مهم است. وی می گوید: دشمن دشمن است، حتی اگر در لباس دوست ظاهر شود. قابل اعتماد نیست و ما باید هوشیار باشیم. این روابط نیز باید بر اساس منویات و اهداف مقام معظم رهبری باشد.

ارسال نظر

  • آیلار محمدزاده
    0

    سلام
    به نظرم آمد که نشانی برخی از خبرهای موفقیت یکی از ترکمنها را بدهم. برای اینکه درج این خبرهای موفقیت باعث ایجاد امید در بین ترکمنها میشود، خواهشمندم بگذارید
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940504000385

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940505001225

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940505001278

    http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=13940504001634

آخرین اخبار