حجت الاسلام و المسلمین محمد پوراسد:

"رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما به این مذاکره نیازی نداریم، بلکه طرف غربی است که به این توافق نیازمند است". عینیت این موضوع را بعد حصول توافق می بینیم.

ورود فرانسه به ایران، نمونه بارز نیاز غربی ها به توافق با ایران است

حجت الاسلام و المسلمین محمد پوراسد، معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آق قلا، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، معتقد است که بحث اصلی در تناقضات مذاکرات اخیر، این است که چرا به موارد مربوط به امنیت ملی کشور ورود پیدا کرده اند؟ وی می گوید:  به نظر من باید روی این گزینه کار بیشتری شود تا این مورد حل شود. اگر نه مطمئنا ما در زمینه امنیتی و دفاعی کشور بازنده اصلی این مذاکرات خواهیم بود.

حجت الاسلام پور اسد با بیان این که "رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما به این مذاکره نیازی نداریم، بلکه طرف غربی است که به این توافق نیازمند است"، می گوید: عینیت این موضوع را بعد حصول توافق می بینیم. آلمان ها وارد کشور می شوند و بحث موارد اقتصادی را پیش می کشند. امروز هم که تیم اقتصادی فرانسه وارد کشور شده است. در آینده هم تیم های دیگری از اروپا به ایران وارد خواهند شد تا از بازار مهم ایران سهمی برای خود دست و پا کنند.

محمد پور اسد فرانسه توافق

وی ادامه می دهد: فرانسه هم نیاز خود را نشان داده است. در خصوص جنایت خون های آلوده نیز، دولت ، مجلس و مسئولین ذی ربط ما باید از لحاظ حقوقی پیگیر باشند تا بتوانند التیام بخش گوشه ای از ناراحتی های جامعه آسیب دیده ما در این زمینه باشند.

ارسال نظر

آخرین اخبار