احمد حسینی، در مصاحبه با گلستان24؛

آمدنشان یک اتفاق الهی است. خدا خواسته که بیایند و به ما هشدار بدهند که هدف و آرمانی که برایش خون ها داده ایم را فراموش نکنیم...

آمدن شهدای غواص، یک اتفاق الهی است

سید احمد حسینی، فعال فرهنگی شهرستان کردکوی، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24،  با اعتقاد به این که شهیدان ارزش ها و یادگاری های ارزشی نظام ما هستند، می گوید:  پیدا شدن پیکر این عزیزان در این زمان، کار خداست و خواست خدا در آن دخلیل است. قطعا سایه توجه و عنایت خداوند بر سر این ملت است.

حسینی تاکید می کند که شهیدان هر بار با این اتفاقات، می خواهند به ما هشدار بدهند که هدف ، اعتقاد و اصولی که برای آن جنگیده و خون داده ایم را فراموش نکنیم. این یک اتفاق خدایی است.

احمد حسینی شهدای غواص خد

وی با بیان این که یکی از سخت ترین و بدترین شهادت ها حتی در روایات و احادیث، شهادت در آب است، می گوید: کسانی که با اراده و خواست خودشان برای حراست از دین و کیان این مردم داخل آب رفتند ، این مردن را انتخاب کردند و به شهادت رسیدند، علاوه بر این که از همه چیز خود گذشتند، سخت ترین نوع شهادت را هم برگزیدند.

این فعال فرهنگی در ادامه می گوید: ما نیز باید به گونه ای زندگی کنیم که در قیامت مدیون آنان نباشیم که این آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند.

ارسال نظر

آخرین اخبار